janet-devlin

JANET DEVLIN

Z każdego wywiadu bardzo się cieszę. Są ważne bo dzięki nim człowiek nabiera doświadczenia.

Ten wywiad traktuje szczególnie.

Kilka dni temu udało mi się porozmawiać z Irlandzką wokalistką – Janet Devlin

Janet to młoda wokalistka, która już nie raz pokazała co jej w duszy gra.

Kto ją inspiruje? Jakie ma plany?

Damian : Cześć Janet – Bardzo dziękuje za udzielenie wywiadu. Serdeczne Pozdrowienia z Polski!

Janet: Hej. Dziękuje bardzo i również pozdrawiam.

Damian: Każdy artysta, który tworzy muzykę sięga do swoich inspiracji. Jakie są twoje inspiracje muzyczne? Kto Cię inspiruje?

Janet: Hm.. Słucham tak wielu gatunków muzycznych i tak wielu artystów, że trudno ich wszystkich wymienić. Słuchałam dużo muzyki country podczas dorastania ponieważ moi rodzice są jej wielkimi fanami. Powiedziałbym, że to wpłynęło na moją muzykę w tym sensie, że kocham opowiadać historię w moich piosenkach. Co do inspiracji staram się pisać o moim życiu, więc inspiracją dla moich piosenek są ludzie i sytuacje mnie otaczające.

Damian : Jakie są twoje plany na przyszłość z muzyką?

Janet: Chce tworzyć muzykę jak najdłużej to będzie możliwe! Kocham to co robię 😉 Właśnie skończyłam pracę nad Christmas EP o tytule  „December Daze”, z której jestem naprawdę dumna, więc nie mogę się doczekać, by ludzie mogli go usłyszeć. Obecnie pracuję nad moim drugim albumie, więc moim początkowym planem jest to  aby zakończyć pisanie go a następnie iść do przodu  pozwalając ludziom to usłyszeć!

Damian : Jakie są twoje pasje z wyjątkiem muzyki?

Janet: Uwielbiam pisać wiersze, ponieważ nie istnieją w nich żadne ograniczenia. Poezja bardzo pasuje do mnie i uwielbiam to robić. Lubię też oglądać filmy dokładniej thrillery psychologiczne. Uwielbiam grać w gry wideo, ale staram się sięgać do starszych – nostalgicznych gier takich jak stare Grand Theft Auto i Call of Duty. Kiedy mam czas bardzo lubię też jeździć konno, ale robię to niestety bardzo rzadko.

Damian : Kilkanaście dni temu brałaś udział w Baltic Song Contest. Jak go wspominasz?

Janet: Wspominam go bardzo dobrze. Świetnie się bawiliśmy w Konkursie Piosenki Bałtyckiej. Poza tym nigdy nie byłam w Szwecji, więc byłam podekscytowana, aby tego doświadczyć. To była świetna zabawa i występ dla tak dużej publiczności, ale także mogłam doświadczyć  kultury szwedzkiej i poznawać nowych ludzi.

Damian:  Teraz czas na pytania o Polsce. Czy znasz może jakiś polskich artystów?

Janet: Dzięki konkursowi piosenki Bałtyckiej, miałem szczęście spotkać Sarsę, której stałam się fanem! Bardzo lubię jej muzykę i jej współczesny styl.

Damian: Co sądzisz o Polsce?

Janet: Cóż, niestety nigdy nie byłam! Jednak pewnego dnia chciałbym pojechać i odwiedzić wasz kraj. Nawet, jeśli nie miałabym wystąpić, chciałbym pojechać i doświadczyć tego, co Polska ma do zaoferowania! Zawsze chciałem zobaczyć Świąteczne Jarmarki w Polsce, a także odwiedzić  Tatrzański Park Narodowy, który wydaje się byc absolutnie piękny.

Damian: Janet – Bardzo dziękuje za wywiad. Dziękuje za to, że się zgodziłaś.
Jeszcze raz serdeczne pozdrowienia z Polski.
Podziękowania także dla twojego managera Ricka Chambersa.
Janet: Ja również dziękuje. Byłam zaskoczona wiadomością z Polski:) i z chęcią udzieliłam wywiadu

