fot. Dominika Wójciak

Źródło : Dominika Wójciak – Kulinarne Bezdroża

DOMINIKA WÓJCIAK

Niebawem rozpocznie się kolejna edycja Masterchef. Mi udało się porozmawiać ze zwyciężczynią ostatniej edycji programu – Dominiką Wójciak

Jak wspomina program? Jakie ma plany na przyszłość?

Damian : Witam Cię Bardzo Serdecznie Dominika. Jeszcze raz Gratuluje zwycięstwa w programie. Bardzo się cieszę że, zgodziłaś się udzielić krótkiego wywiadu.

Dominika : Bardzo Dziękuje za Gratulacje. Nie ma problemu. Cieszę się bardzo.

Damian: Na początek naszej rozmowy chciałbym zapytać o twoje początki z gotowaniem. Kiedy zaczęła się twoja przygoda z gotowaniem?

Rynek_Glowny_w_Krakowie-1024x682Dominika : Wyrosłam w domu, w którym się gotowało, sama więc przeniosłam ten zwyczaj do siebie, kiedy przeprowadziłam się do Krakowa, by studiować. Kiedy zaczęłam pracować jako kelnerka z wrodzoną ciekawością wgryzałam się w nowe produkty, których dotąd nie znałam. Po drodze poznałam ludzi, którzy zaszczepili we mnie miłość do wina, które z kolei trudno pić bez jedzenia, zaczęłam więc czytać blogi i kulinarne czasopisma. W końcu sama zaczęłam dzielić się swoimi przepisami na blogu Kulinarne Bezdroża.

Damian : Jakie są twoje hobby poza gotowaniem?

Dominika : Poza gotowaniem uwielbiam podróżować. W wolnej chwili fotografuję, oglądam kino niezależne, biegam i pływam.

10714381_897269933630206_5647368732439985299_o

Damian : W Masterchefie spotkałaś się z wielkimi autorytetami kulinarnymi dla wielu ludzi. Kto jest dla Ciebie największym autorytetem kulinarnym?

Dominika : Hm.. Nie ośmieliłabym się podać jednej osoby. Cenię wielu szefów kuchni, blogerów, cenię moją mamę I babcię… Ostatnio najwięcej korzystam z książek Yotama Ottolengiego. Uwielbiam go za to jak łączy europejskie podejście do kuchni z bliskowschodnimi aromatami.

Damian : W programie często spotykałaś się z jurorami programu. Za co ich cenisz?

Dominika : Każdego za coś innego. Panią Magdę za bezkompromisowość, za to, że bez względu na osobiste sympatie mówi co myśli. Szefa Michela za profesjinalizm i organizację pracy w kuchni. Obserwowałam go w pracy tylko raz ale była to czysta przyjemność, nie marnuje w kuchni nawet sekundy! Anię za to, że w tak młodym wieku ma tak ogromną wiedzę I za to, że zawsze obdarzała nas swoim uśmiechem <uśmiech>

5459e91c549e7_g

Damian : Podczas udziału w programie przeżyłaś wiele niezapomnianych chwil, wiele konkurencji. Którą konkurencję będziesz pamiętać najbardziej?

Dominika : Będę pamiętać wiele momentów ale konkurencję w której piekliśmy torty będę wspominać najmilej.

amian : Na koniec naszego krótkiego wywiadu – Chciałbym Cię spytać o twoje plany na przyszłość. Co planujesz? Czy wiążesz swoją przyszłość z Kuchnią, restauracją?

Dominika : Tak oczywiście. Chcę się jeszcze trochę pouczyć a potem otworzyć swoje Miejsce, w którym będę czerpać satysfakcję z karmienia moich gości.

Damian : Bardzo dziękuje za wywiad. Życzę Wszystkiego co Najlepsze.

Wszystkich zachęcam do zaglądania na blog kulinarny Dominiki Wójciak z genialnymi przepisami. 

Kulinarne Bezdroża

Kulinarne Bezdroża Dominiki Wójciak

