Diana Volokhova

Diana Volokhova to jedna z finalistek II Polskiej Edycji Masterchefa TVN.
Bardzo zdolna osoba, pełna radości i dobroci dla ludzi – Zajęła wysokie miejsce w kulinarnej walce.
Jak rozpoczęła swoją przygodę z kuchnią? Co zamierza robić w przyszłości?

Damian : Witaj Diana. Bardzo się Cieszę że zgodziłaś się udzielić krótkiego wywiadu.
Diana : Nie ma problemu. Również się Cieszę.

Miodownik

Damian: Na początek naszej rozmowy jestem ciekaw – Kiedy rozpoczęła się twoja przygoda z kuchnią, gotowaniem?
Diana: Przygoda rozpoczęła się kiedy miałam 13-14lat. Piekłam Ciasto Miodownik i oddawałam do sprzedaży do pobliskiego sklepu.

Uczestnicy II Edycji – Masterchefa

Damian: Wzięłaś udział w II Polskiej Edycji Masterchefa. Jak wspominasz ten program?
Diana : To było bardzo fajnie przeżycie. Zmieniło moje życie o 360 stopni. Poznałam wiele Ciekawych osób. Mam nowych kolegów, znajomych. Wspominam to bardzo dobrze.

Gordon Ramsay

Damian : Na pewno jak każdy z nas – masz kogoś, kto jest dla Ciebie inspiracją albo autorytetem. A w kuchni? Kto jest dla Ciebie największym autorytetem kulinarnym?
Diana: Oczywiście. Mam osoby, które są dla mnie autorytetami. Dla mnie jest to Julia Vysockaja z Rosji, Marco Pierre White oraz oczywiście Gordon Ramsay.

Marco Pierre White

Damian : Na sam koniec naszego wywiadu. Mam pytanie związane z Twoją przyszłością. Czy twoje plany na kilka następnych lat są związane tylko z kuchnią czy może zamierzasz robić coś innego?
Diana: Moje plany na przyszłość teraz tylko i wyłącznie łączą się z gotowaniem. Chciałabym otworzyć własną kawiarnią lub restaurację. Planów jest bardzo wiele, ale zobaczymy jak wyjdzie.

Damian : Bardzo Ci dziękuje za wywiad. Jesteś wspaniałą i przemiłą osobą. Życzę Powodzenia w spełnieniu marzeń ;)

