Scan

JAMIE JOHNSON

Jamie Johnson to finalista jednej z edycji The Voice w Wielkiej Brytanii. Zajął w niej 4.miejsce. Tworzy muzykę pop, ale sięga także do brzmień solowych.

Udało mi się przeprowadzić wywiad z tym młodym artystą.

Damian : Witaj Jamie. Bardzo dziękuje za nasze spotkanie

Jamie: Witam – Serdecznie pozdrawiam z Wielkiej Brytanii

Damian: Na początku naszej rozmowy – chciałbym spytać Cię o Voice of UK. Byłeś w nim finalistą. Ostatecznie zająłeś 4.miejsce. Jak wspominasz ten program?

Jamie: The Voice of UK było dla mnie największym doświadczeniem muzycznym w życiu. Mimo, że w studiu jest około 700 osób, człowiek czuje że obserwuje Cię 10 milionów widzów przed telewizorami. Byłoby to dla mnie wspaniałe przeżycie, które dało mi odskocznie od prywatnego życia.

Damian : Twoim mentorem (trenerem) w The Voice of UK była gwiazda wielkiego formatu – Kylie Minogue. Jak wyglądała wasza współpraca podczas programu?

Jamie: Byłem bardzo szczęśliwy, kiedy zobaczyłem odwrócony fotel Kylie. Wcześniej widziałem ją tylko na koncertach a w trakcie programu spotykaliśmy się często. Zawsze mogłem pokazać jej swojego wykonania, piosenki i liczyć na ocenę z jej strony. Wciąż nie mogę jej podziękować za wszystko co dla mnie zrobiła, a szczególnie za zorganizowanie duetu z Justinem (Justin Timberlake)

Damian : Skoro już mówimy o artystach. Moje kolejne pytanie sięga twoich inspiracji. Kto jest twoją inspiracją muzyczną?

Jamie: Moją największą inspiracją muzyczną jest Stevie Wonder – w jego śpiewaniu jest coś, co powoduje, że dusza rośnie. Oczywiście mam też inne inspiracje. Jest nią też Justin Timberlake, Ed Sheeran i Craig David.

Scan3

Damian: Jakie są twoje plany na przyszłość?

Jamie: Jestem w trakcie nagrywania swojej debiutanckiej płyty. Wcześniej wydałem EPkę (Jamie Johnson – FOOTSTEPS), którą można pobrać z wielu serwisów. Zachęcam (śmiech). Poza muzykę – Uwielbiam odpoczywać, regenerować siły i tworzyć:).

Scan1

Damian : Przyszedł czas na pytania o Polsce:)  Czy napotkałeś kiedyś na jakiegoś polskiego artystę?

Jamie: hm… to bardzo trudne pytanie. Ale tak:) Kiedyś natknąłem się w internecie (YouTube) na nagrania polskiej wokalistki – Edyty Górniak i odtąd wracam do niej często. Ma wspaniały wokal, który mógłby przenosić góry.

Damian : Co sądzisz o Polsce?

Jamie: Jeszcze nigdy nie byłem w Polsce, ale jest ona na mojej liście miejsc, które chciałbym odwiedzić. Mam nadzieje, że w przyszłości zagram koncert w waszym kraju.

Damian: Jamie – serdecznie dziękuje za wywiad. Życzę sukcesów w przyszłości i do zobaczenia w Polsce.

