W ubiegłą sobotę ruszyła VI Edycji show – The Voice of Poland. Widzowie mogli po raz pierwszy w tej edycji zobaczyć uczestników, którzy walczyli o wejście do drużyn trenerów.

Wśród nich była kobieta, która powaliła mnie swoim wokalem.

Asteya w XFactor
Asteya w XFactor

ASTEYA DEC

Asteya – to świetna wokalistka. Widzom dała się poznać w programie XFactor, w którym występowała w duecie Aisha & Asteya

Damian : Witam Cię bardzo serdecznie i dziękuje za wywiad;)

Asteya: Witam

Damian: Jak zaczęła się twoja przygoda ze śpiewaniem? W jakim wieku poczułaś,że śpiewanie to coś co chciałabyś robić?

Asteya : Moja przygoda zaczęła się od kołyski. Zza ściany dobiegały dźwięki zespołu mojego taty, który w pokoju obok miał próby. Potem jeździłam jako dziecko na jego koncerty i zapragnęłam być tam, gdzie on:)

Damian : Każdy artysta, w twoim przypadku Wokalista sięga do cząstki kogoś i ma kogoś na kim się wzoruje. Jaki artysta jest dla ciebie inspiracją muzyczną?

1

Asteya: Inspiracją muzyczną jest Grażyna Łobaszewska, Ella Eyre, Lauryn Hill, Sia, Emeli Sande i wiele innych.

Damian: Za Emeli Sande i Ellę Eyre – masz u mnie wielkiego plusa 😉 Bierzesz udział w 6 edycji The Voice of Poland, co sprawiło,że postanowiłaś wziąć w nim udział?

magda-mielcarz-znow-w-jury-the-voice-of-poland-dlaczego_605321

Asteya: Chcę dotrzeć do jak największej liczby ludzi i dzielić się z nimi moją twórczością. Grać koncerty, które nakręcają mnie całą. Które są dla mnie jak powietrze, które dają mi poczucie spełnienia. Dodatkowo to niezła przygoda, nowa ilość ciekawych ludzi i nowe doświadczenie. Uwielbiam wyzwania 😉

Damian : Jakie są Twoje plany muzyczne na przyszłość?

Asteya: Mam materiał na płytę, którą tworzę z moimi braćmi i przyjaciółmi. Nie wyobrażam sobie nie pokazać jej światu. Mamy w planach zaszczepić naszą muzyką ludzi, którzy zachłysną się naszą pozytywną energią 🙂 Ciemna barwa głosu, domieszka elektroniki i band 😉 Będzie moc na scenie! Nie mogę się doczekać realizacji tych planów 🙂

Damian: Teraz pytanie bardziej „spotkaniowe”. Gdzie możemy Cię posłuchać? Gdzie wystąpisz w najbliższym czasie?

Asteya: W najbliższym czasie zapraszam do Sieradza 12.09.2015 Plac Wolności. Wystąpię z braćmi w zespole Dece

Damian: Serdecznie dziękuje! Trzymam kciuki za twoje występy w Voice of Poland i życzę spełnienia marzeń:)

