11990676_1017688958283598_2723083174540228901_n

W sobotę mogliśmy zobaczyć kolejnych uczestników, którzy zmierzyli się w Przesłuchaniach w Ciemno w The Voice of Poland. Mogliśmy usłyszeć wspaniałe głosy. Dziś czas na wywiad z jednym z uczestników z ostatniego odcinka. – Patrykiem Skoczyńskim

Damian : Cześć bardzo się cieszę że zgodziłeś się udzielić krótkiego wywiadu. Jesteś młodym chłopakiem stąd moje pytanie. Jak zaczęła się twoja przygoda ze śpiewaniem? W jakim wieku poczułeś, że śpiewania to jest coś, co sprawia Ci przyjemność?

Patryk: Muzyka towarzyszyła mi od urodzenia, bo mam muzykalną rodzinę. Mama w młodości tańczyła, jeździła na konkursy i zdobywała jedne z pierwszych nagród. Śpiewała w chórze, a mój tata w młodości dużo grał na gitarze i też śpiewał 🙂 Ja zacząłem myśleć poważnie o śpiewaniu, gdy miałem 14 lat. Postanowiłem się wtedy zapisać do Szkoły Muzycznej Yamaha w moim mieście (Inowrocław). Tam poznałem nauczycielkę, która mnie kształciła i wysyłała na różne konkursy i tak zaczęła się moja przygoda ze śpiewaniem. Po dwóch latach nauki w Szkole postanowiłem zmienić nauczyciela, długo szukałem, ale w końcu znalazłem kogoś odpowiedniego. U Moniki uczę się już 2 lata i to jej zawdzięczam to, że jestem teraz w programie 😉

Damian: Kto jest dla Ciebie największą inspiracją muzyczną ? Kogo najbardziej oddanym fanem jesteś?

Patryk:  Dla mnie największą inspiracją muzyczną jest Michael Bublé. Uwielbiam jego twórczość i sposób w jaki podchodzi do koncertów i swoich fanów. Dla mnie jest zdecydowanie numerem 1. Mam jego wszystkie płyty i czekam z niecierpliwością na kolejną 😉

Damian : W ostatnią sobotę mogliśmy podziwiać twój występ w 6.Edycji The Voice of Poland. Co sprawiło, że postanowiłeś wziąć w nim udział?

Patryk: Postanowiłem pójść do programu The Voice Of Poland, ponieważ chciałbym aby ktoś mnie zauważył i pomógł mi w stworzeniu swojego materiału na płytę. Telewizja to bardzo dobry sposób promocji i myślę, że może mi ona pomóc w spełnianiu swoich marzeń.

maria-sadowska

Damian: W Voice of Poland każdy uczestnik ma do wyboru jednego z 4 trenerów. Którego trenera Voice’a cenisz najbardziej i dlaczego?

Patryk: Może to banalne, ale najbardziej cenie panią Marię Sadowską i to nie dlatego, że jestem w jej drużynie, ale dlatego, że przez pracę z nią poznałem ją i wiem jaką osobą jest. Jest bardzo pracowitą, miłą i pomocną osobą. Cenię ją za szczerość we wszystkim co robi oraz za ciężką pracę jaką wkłada przy tworzeniu swoich płyt czy kręceniu teledysków, a najbardziej cenię nią za to, że nie obchodzi ją sława tylko tworzenie płyt i dzielenia się swoimi emocjami za pomocą swoich utworów.

Damian: Jakie są Twoje plany muzyczne na przyszłość?

Patryk: Moje plany na przyszłość to zamieszkanie w Warszawie, znalezienie wytwórni lub ludzi z którymi będę mógł tworzyć materiał na płytę i staranie się o to aby zaistnieć na polskim rynku muzycznym i nie tylko 😉

Damian: Gdzie możemy cie posłuchać?  Czy występujesz już na jakiś scenach? 

Patryk: Jeśli chodzi o koncerty to jeszcze nie mam żadnych, ale można mnie posłuchać na różnych eventach na razie tylko w Inowrocławiu. Najbliższy odbędzie się w tę sobotę, będzie to piknik ekologiczny na którym zaśpiewam kilka utworów Emotikon smile Więcej informacji można znaleźć na moim fanpage’u na Facebooku.

Damian : Dziękuje bardzo za rozmowę. Życzę wszystkiego co najlepsze i mam nadzieję do zobaczenia w odcinkach na żywo The Voice of Poland

Jeśli chcielibyście odwiedzić fanpage Patryka – serdecznie zapraszam : https://www.facebook.com/Patryk-Skoczyński-997316226987538/timeline/

