Zgodnie z zapowiedzią czas na wywiad z wokalistką, która rok temu zawładnęła internetem w Polsce. Wszystko za sprawą wykonania w Voice of Ukraine – piosenki po polsku. Co robi? Jakie ma plany?

Dowiecie się już teraz 😉

Damian : Witaj Asmik. Bardzo Ci dziękuje że zgodziłaś się udzielić mi wywiadu.

Asmik : Witam. Serdecznie Pozdrawiam i również bardzo się cieszę:)

12026570_957717930973383_529132320_n

Damian: Moje pierwsze pytanie jest chyba najbardziej standardowe, jakie może być. Ale odpowiedzi są ciekawe:). Kto jest dla Ciebie inspiracją muzyczną?

Asmik: Hm… Cóż, myślę że moją muzyczną inspiracją jest moja praca! Im ciężej pracuje tym więcej mam natchnienia. Często moi fani dają mi power do działania, także moi znajomi. A i oczywiście bezwarunkowo najważniejsze jest też dla mnie i daje mi inspiracje słońce i nastrój.

12016145_957717947640048_1871755258_o

Damian: Mniej więcej rok temu brałaś udział w Ukraińskiej edycji The Voice. Rok temu Polacy poznali Cię i twoje wykonanie w przesłuchaniach w Ciemno. Jak wspominasz ten program?

Asmik: Oh Muszę powiedzieć, że ten program to był dla mnie największy egzamin w życiu. Ten projekt całkowicie odmienił moje życie. Teraz jestem lepsza niż wcześniej. Mam więcej profesjonalizmu, doświadczenia, wiedzy. Występy na dużej scenie dają bardzo dużo doświadczenia. Ale najważniejsze dla mnie było uznanie milionów widzów.

Damian: Kontynuując moje poprzednie pytanie o Voisie. W Voice of Ukraine – na przesłuchania w ciemno wybrałaś piosenkę Czesława Niemena „Dziwny jest ten Świat” Dlaczego padło na tą piosenkę?

Asmik: Piosenka Czesława Niemena jest szczególna dla mnie. Pewnego dnia mój nauczyciel pokazał mi tę piosenkę. Byłam pod wielkim wrażeniem – jej energii i mocy przekazu! Tak się złożyło, że podczas mojego występu w Przesłuchaniach w Ciemno – w kraju rozpoczęła się wojna. Kijów był w dymie z ognia, a ludzie byli przestraszeni tym, co może się wydarzyć. Dlatego zdecydowałam, że wykonam tę piosenkę, która będzie niosła wiadomość dla dobroci i pokoju na świecie.

Damian: Rozumiem. To bardzo wzruszająca opowieść o twoim kraju i tym, że w pewien sposób chciałaś pomóc ludziom na Ukrainie. Teraz chciałbym Cię spytać o to, co lubisz robić poza śpiewaniem, muzyką?

Asmik : Uwielbiam tańczyć. Bardzo fascynuje mnie też psychologia

Damian: Czy znasz jakiś polskich wokalistów i czy jakie masz plany na przyszłość związane z muzyką?

Asmik : Tak. Znam polskich wokalistów. Trzech o imieniu Mateusz:) Są to Mateusz Ziółko, Mateusz Grędziński i Mateusz Krautwurst. Są bardzo utalentowani. Mam nadzieję, że w przyszłości będę mogła z nimi współpracować.

Co do moich planów na przyszłość – hm.. Mam ich wiele. Jednym z nich jest zagranie koncertu jesienią w Polsce, bo kocham Polską publiczność, atmosferę i wielu utalentowanych muzyków !

Damian : Bardzo dziękuje Ci za wywiad. Serdecznie pozdrawiam. I trzymam kciuki za twoje plany.

