0a514a78-6ef8-11e2-9f40-0025b511229eJutro kolejny odcinek Masterchef TVN. Już jutro poznamy finałową czternastkę, która powalczy o tytuł czwartego polskiego Masterchefa. Tymczasem ja sięgam do finalistki pierwszej edycji kulinarnego show.

KINGA PARUZEL

Kinga Paruzel – bloger kulinarny, prowadząca program kulinarny w Kuchnia+. Jej ciasta w programie były tak wspaniałe, że sama Magda Gessler umierała z zachwytu.

urlDamian : Kiedy zaczęła się Pani przygoda z gotowaniem?

Kinga : Wszyscy w moim domu świetnie i smacznie gotują, ale ja raczej byłam niewykwalifikowana pomocą.  Proszono mnie o umycie warzyw, oczyszczenie marchewki itd. Tata jeździł po świeże warzywa i inne produkty i przygotowywał z nich niezwykle smakowite potrawy. Wspaniale gotowały także mama i babcia. Pewnie dlatego ja nie musiałam się zajmować poważniejszymi zajęciami. Gdyby gotowanie już wtedy zaczęło mnie interesować, próbowałabym bardziej stanowczo włączyć się do ich zespołu świetnych kucharzy

Mnie interesowało coś innego. Podróże. Jestem magistrem turystyki międzynarodowej. Gotować zaczęłam dopiero po ślubie, abyśmy z mężem nie umarli z głodu.  Także późno zaczęła się moja przygoda w kulinarnym świecie.

masterchef-final-R1

Damian: Brała Pani udział w 1 edycji kultowego na całym świecie show – Masterchef – Jak wspomina Pani swój udział w tym programie?

Kinga: Program Masterchef był dla mnie największą przygodą w moim życiu, która sprawiła, że jeszcze bardziej zakochałam się w gotowaniu. Był to cudowny czas pełen nowych znajomości, adrenaliny i smaku.
masterchef_basia_milosz_paulina
Damian: Wiele osób, które gotują czerpią inspiracje od innych kucharzy. Czy Pani też posiada autorytety związane z kuchnią?
Kinga: Nie mam autorytetów kulinarnych. Cenię pracę każdej osoby która kocha gotować, inspiruję się kuchnią mojej Babci jak i osób które dopiero odkrywają swoje talenty kulinarne. Uważam że uczymy się od siebie nawzajem dlatego uwielbiam wspólne gotowanie ze znajomymi.
b4765a80-234d-11e2-9af1-0025b511226e
Damian : Czy ma Pani kontakt z innymi uczestnikami Masterchefa?
Kinga: Tak, z kilkoma osobami jestem w stałym kontakcie. Niektóre znajomości po prostu nie przetrwały.
Damian : Jakie są Pani plany na przyszłość.
Kinga: Zaskoczę może ale ja nie planuję. Życie jest za krótkie na analizowanie i ustalanie. Mam pomysły które chciałbym zrealizować, a resztę zostawiam losowi.

kp-header
Damian : Serdecznie dziękuje za krótki wywiad. Zapraszam do oglądania Pani Kingi na kanale Kuchnia + i odwiedzanie jej bloga kulinarnego : http://kingaparuzel.pl/  gdzie znajdziecie wspaniałe przepisy.
A kolejny odcinek najnowszej edycji Masterchefa – już jutro o 21:30
