Już jutro kolejny odcinek Przesłuchań w Ciemno w Voice of Poland. Ja tymczasem przeprowadziłem wywiad z jedną z uczestniczek z ubiegłego tygodnia – Agnieszką Birecką.

Damian: Cześć Agnieszka:) Bardzo się Cieszę, że zgodziłaś się udzielić wywiadu.

Damian: Kiedy zaczęła się twoja przygoda ze śpiewaniem, muzyką?

Agnieszka: Moja przygoda ze śpiewaniem zaczęła się od najmłodszych lat, jednak nie wychodziła dalej niż poza mój dom. Ale na poważnie wzięłam sprawy w swoje ręce w czasie studiów. Wtedy szybko sprawy zaczęły się sprawnie toczyć i z tej pasji teraz mogę się utrzymać. To dla mnie bardzo cenne, ze mogę robić w życiu to, co kocham, CAŁYMI DNIAMI. I nie nudzi mi się to. Bo cały czas mogę się rozwijać.

Damian: Każdy muzyk, wokalista ma kogoś na kim się wzoruje. Osobę która go inspiruje muzycznie i nie tylko.Kto jest dla Ciebie inspiracją?

Agnieszka: Do moich muzycznych inspiracji należą: Alicia Keys, Eva Cassidy, Ania Szarmach, Jennifer Hudson.

Damian: Od września w TVP2 możemy oglądać nową – już 6.Edycję Voice of Poland. Dlaczego postanowiłaś wziąć udział w tym programie?

Agnieszka: Program The Voice jest to kolejny etap w rozwoju. Jest to sytuacja, która trochę ubarwia mój dzisiejszy świat. Fajna przygoda :). A przy tym zmierzenie się z samą sobą na scenie w wielkim stresie.

12043035_667242093376586_1256213384866003373_n

Damian: W programie każdy uczestnik – może powędrować do któregoś z czterech trenerów. Który juror jest dla Ciebie największym autorytetem i dlaczego?

Agnieszka: Każdy z trenerów jest dla mnie dużym autorytetem. Myślę, że od każdego mogłabym się wiele nauczyć i każdego naprawdę lubię. Jednak w drodze wyboru postawiłam na Andrzeja Piasecznego, ponieważ jego muzyka jest mi najbliższa.

Damian: Rozumiem. Teraz bierzesz udział w programie, a jakie są twoje muzyczne plany na przyszłość?

Agnieszka: W niedalekiej przyszłości na pewno ujawnię swoje kompozycje, i będę się wciąż rozwijać w kierunku wokalnym.

11215134_665694996864629_4995504446370135513_n

Damian: Szczerze mówiąc – Na taką odpowiedź liczyłem 😉 I teraz już ostatnie pytanie w naszym wywiadzie. Dla osób „głodnych” twojego głosu. Gdzie możemy Cię posłuchać? Czy planujesz jakieś koncerty?

Agnieszka: Zapraszam na mój kanał Youtube 😉 https://www.youtube.com/channel/UC_LWPb1MXtcPfQZ84CnJtSQ Niedługo zostanie uaktualniony nowościami! Koncerty w planach, o których będę na bieżąco informować na stronie 😉

Damian: Bardzo Ci dziękuje za wywiad. Czekam na więcej Ciebie w muzyce:) I życzę Powodzenia w programie.

A wszystkim czytelnikom – przypominam, że warto wspierać nowe, ciekawe głosy – bo to dzięki NAM stają się potem gwiazdami.

1196px-Facebook_like_thumb

Serdecznie dziękuje i zapraszam na fanpage Agnieszki : https://www.facebook.com/agabirecka

oraz na fanpage mojego bloga : https://www.facebook.com/MoskalDamianBlog

