e566e4fe9a73f962077e84242bb2af14

Na ten wywiad czekałem bardzo długo. Ale udało się!

Dziś czas pokazać go wam:) Wywiad z wielką gwiazdą Rosyjskiej muzyki, Uczestniczką Konkursu Piosenki Eurowizji 2015, w którym zajęła 2.miejsce z piosenką „Million Voices” – POLINA GAGARINA.

Co planuje? Jak wspomina niektóre chwilę?

Damian: Witaj Polina. Bardzo Ci dziękuje, że zgodziłaś się udzielić mi wywiadu. To chyba twój pierwszy wywiad z osobą z Polski?

Polina: Witam. Serdecznie Pozdrawiam wszystkich fanów z Polski!. Z tego co pamiętam to tak.

Damian: Brałaś udział w Konkursie Piosenki Eurowizji 2015. Twoja piosenka była jednym z faworytów do jej wygrania. Ludzie na prawdę pokochali „Million Voices”. Jak wspominasz swój udział?

Polina: Eurowizja była dla mnie kolejnym ważnym i jasnym momentem w życiu. Byłam bardzo podekscytowana udziałem w tym show, a zarazem bardzo szczęśliwa ponieważ to wydarzenie dostarczyło mi wielu wrażeń. Dotarłam do szerszej publiczności w Europie. Zdobyłam nowych fanów i przyjaciół. To był w pewnym sensie dar od losu. Cieszę się, że „Million Voices” tak dobrze zostało przyjęte przez Europę.

Polina-Gagarina-The-Voice-of-Russia

Damian: Jak wiadomo minęło trochę czasu od konkursu. Co zamierzasz robić dalej? Jakie są twoje plany na przyszłość?

Polina: Jak każda ambitna aktorka – mam wiele planów (śmiech). W tej chwili biorę udział w Rosyjskim Show „Golos” (The Voice of Russia) w jednej z telewizji. Jestem tam trenerem i wyszukuję nowych talentów. Oprócz bycia trenerem utrzymuje także kontakt ze szkołami, studiami dla dzieci, gdzie szukam uzdolnionych dzieci i staram się wydobywać z nich więcej talentu.

Jestem pewna, że te 2 projekty dadzą nam nowych, wspaniałych piosenkarzy już niedługo.

Damian: Szukasz nowych muzycznych talentów. A czy usłyszymy coś nowego od Ciebie?

Polina: Tak oczywiście:). Nie tak dawno nagrywałam nowy utwór w Rosji. Klip do niego został zrobiony w zupełnie nowy i inny sposób. Byłam zaskoczona, bo był zrobiony jak cały film! Nagrywaliśmy go w Hali Studyjnej a w tle został „wystrzelony” obraz jednego z najlepszych hoteli. Co do moich występów – To zamierzam dać recital w Północnej stolicy naszego państwa, w Sankt-Petersburgu. Recital ten będzie zamykał moją całoroczną podróż po całej Rosji. W przyszłym roku zamierzam ją kontynuować i wyruszyć w trasę koncertową po Europie.

Polina-Gagarina-5

Damian: Z niecierpliwością czekamy na tournee po Europie:). Czy jest jakaś osoba, która Cię inspiruje muzycznie? Od której czerpiesz wzorce?

Polina: Nie mam idoli. Moja mama była i jest moją największą inspiracją w życiu. Myślę, że to nie dziwne dlaczego tak jest. Po pierwsze – Ona jest dla mnie najbliższą osobą. Zawsze mówi mi prawdę i nie myśli o mnie źle. Wie czego potrzebuje.              Po drugie – Jest aktorką. Była też zawodową tancerką, która podróżowała po całym świecie, więc może mi dać wiele cennych wskazówek z zawodowego punktu widzenia. Kiedy byłam dzieckiem – Ona była dla mnie przykładem do naśladowania i być może, ze względu na jej rozwój artystyczny i udział w rozrywce – Postanowiłam zostać aktorką.

Damian: A czy masz jakieś hobby, pasje poza śpiewaniem, aktorstwem?

Polina: Istnieje wiele rzeczy w moim życiu poza śpiewaniem i muzyką. Jednak jest to druga strona mojego życia. Przede wszystkim dbam o swoją mamę, męża i dzieci. Oni są dla mnie najważniejsi. Ja żyję, oddycham i robię muzykę dzięki nim i dla nich.

canvas_Untitled-3

Damian: Mówiłaś o Trasie koncertowej po Europie. Co myślisz o Polsce? Czy chciałabyś odwiedzić nasze państwo?

Polina: Mówiąc o Polsce – To niesamowity kraj. Polska jest pełna bogatej historii, z niewiarygodnie pięknymi zabytkami, z niezliczoną liczbą ośrodków do wypoczynku. Mam nadzieję, że będzie jedno lub wiele polskich miast , które trafią na moją listę do przyszłej trasy koncertowej.

Damian: Polina – Jeszcze raz dziękuje za wywiad. Za to,że znalazłaś chwilę na jego realizacje. Dziękuje i życzę Powodzenia w szukaniu talentów muzycznych w Rosji. 🙂

Już niebawem niespodzianki dotyczące Poliny.

1196px-Facebook_like_thumbSerdecznie zapraszam do polubienia mojego fanpage’a : facebook.com/MoskalDamianBlog

