11905783_530766623745738_7158003990797016632_nJuż dziś ostatnie Przesłuchania w Ciemno w The Voice of Poland.

Tymczasem ja postanowiłem przeprowadzić wywiad z jedną z uczestniczek z ubiegłego tygodnia

ANASTAZJA ROSKACZ

Damian: Kiedy zaczęła się twoja przygoda ze śpiewaniem?

Anastazja: Moja przygoda ze śpiewaniem zaczęła się kiedy jeszcze, jako mała dziewczynka, usłyszałam, jak śpiewa moja babcia. To było tak wspaniale, że postanowiłam, że chcę śpiewać!

Damian: Jesteś z Białorusi. Jak to się stało, że znalazłaś się w Polsce?

Anastazja:  Dostałam się na studia do Gdańska! I dlatego jestem w Polsce 😉

12032731_531951636960570_770541133428311899_o

Damian: Dlaczego postanowiłaś wziąć udział w Voice of Poland?

Anastazja: Postanowiłam wziąć udział w The Voice of Poland, ponieważ pomyślałam, że ten program będzie bardzo dużym krokiem dla mnie. To jest ogromne doświadczenie popracować z takimi wspaniałymi muzykami i oczywiście z Marysią Sadowską!

maria-sadowska

Damian: Kto jest dla Ciebie największym autorytetem w muzyce?

Anastazja: Największym autorytetem w muzyce dla mnie jest Stevie Wonder. Jest po prostu wspaniały!

Damian: W V Edycji The Voice of Poland uczestnicy mogą wybierać między Andrzejem Piasecznym, Edytą Górniak, Marią Sadowską lub Chłopakami z Afromental. Który z trenerów jest dla Ciebie najlepszy i dlaczego?

Anastazja: Wszyscy trenery są bardzo dobrymi artystami! Ich piosenki uwielbia cała Polska i nie tylko! Myślę, że u wszystkich z nich otrzymałabym bardzo dużo doświadczenia! Ale jednak wybrałam Marysie ponieważ dla niej, jak i dla mnie, najbliższym gatunkiem jest Jazz. I dla mnie jest wielkim szczęściem, że uda mi  się z nią współpracować!

Damian: Jakie są twoje plany muzyczne na przyszłość?

Anastazja: Teraz akurat dużo pracuje nad własnymi utworami i mam nadzieje, że już za jakiś czas odkryje je dla publiczności😉

Damian: Anastazja – Bardzo dziękuje za wywiad. Trzymam kciuki za Ciebie w bitwach i życzę Powodzenia

1196px-Facebook_like_thumb

Zapraszam do odwiedzania facebooka Anastazji : https://www.facebook.com/anastazjaroskacz

Ale także do lajkowania fanpage’a mojego bloga: facebook.com/MoskalDamianBlog

