Okładka płyty - Kasia Moś INSPINATION
Okładka płyty – Kasia Moś „INSPINATION”

Witam was ponownie. Dziś przyszedł czas na wywiad ze wspaniałą wokalistką. Ma za sobą między innymi występ w grupie „The Pussycat Dolls Burlesque Review” u boku jednych z największych gwiazd. Kiedy ja usłyszałem ją po raz pierwszy w jednym z programów telewizyjnych, od razu powiedziałem tylko jedno słowo : GENIUSZ.

W niedzielne popołudnie, mam dla was wywiad z Kasią Moś.

Serdecznie dziękuje zarówno Kasi jak i jej Managerowi za to, że udało nam się zrealizować ten wywiad 🙂

KASIA MOŚ

Damian: Kiedy zaczęła się Pani przygoda ze śpiewaniem?

Kasia Moś : Już od najmłodszych lat wiedziałam, że w życiu będę zajmować się muzyką. Rodzice wysłali mnie i mojego brata do szkoły muzycznej, jednak nigdy nie lubiłam grać na instrumencie, a śpiew sprawiał mi ogromną radość. Na pierwszą lekcję wokalną zawiózł mnie mój tata. Miałam wtedy 14 lat i od tego momentu byłam już pewna, że znalazłam swoją życiową drogę.

Damian: Brała Pani udział w polsatowskim programie „Must Be The Music”. Jak wspomina Pani udział w tym  show?  Czy tego typu programy pomagają w osiągnięciu sukcesu?

Kasia Moś : To była przygoda, która podbudowała odrobinę moją samoocenę. Nie mogę wypowiadać się w imieniu wszystkich, którzy biorą udział w tego typu programach, w swoim mogę tylko powiedzieć, że mnie ten program zdecydowanie nie zaszkodził.

Damian: Jakie są Pani hobby, pasje poza muzyką?

Kasia Moś : Moją miłością są zwierzęta. Cała nasza rodzina, począwszy od mojej kuzynki,  aż po dziadka, wszyscy szaleńczo kochamy zwierzęta.  Reagujemy i pomagamy, gdy jakiemuś stworzeniu dzieje się krzywda.

Damian: Już 9 października premiera Pani płyty „INSPINATION”. Co będziemy mogli znaleźć na zbliżającym się wielkimi krokami albumie?

Kasia Moś: Dużą różnorodność muzyczną. Gatunkiem wiodącym jest electro-soul z elementami popu. Myślę, że każdy znajdzie na tym albumie coś dla siebie i przy przesłuchiwaniu nie będzie się nudzić:)

Okładka płyty - Kasia Moś INSPINATION

Damian : Zapowiada się bardzo interesująco. Jakiego rodzaju to będzie płyta?

Kasia Moś: Rodzaju Moś i spółka. <śmiech>

Damian: Oczywiście najważniejsza jest premiera płyty, ale z pewnością gra Pani także koncerty. Gdzie możemy Panią zobaczyć w najbliższym czasie?

Kasia Moś : O zbliżających koncertach i imprezach zawsze informujemy na moim fanpage-u na Facebooku oraz na Instagramie, oczywiście zapraszam wszystkich do ” podglądania” mnie na tych profilach.

https://www.facebook.com/kasiamospl
https://instagram.com/kasiamos_official/

Damian: Z okazji 25-lecia pracy artystycznej Edyta Górniak wyruszyła w trasę pod nazwą „Love 2 Love”. Jej ostatnim przystankiem był Płock. Jak wspomina Pani występ – support przed występem Edyty Górniak w Płocku?

Kasia Moś: Z chłopakami z zespołu byliśmy zachwyceni Płocką publicznością. Nie spodziewaliśmy się tak ciepłego przyjęcia. Występ przed panią Edytą, to spełnienie dziecięcych marzeń, jesteśmy bardzo wdzięczni, że mieliśmy taką możliwość.

12108045_861461837301893_5657678287686208691_n

Damian: Serdecznie dziękuje za wywiad. Trzymam kciuki za dalszą karierę i czekam na 9.października, kiedy to ukażę się płyta Kasi Moś „INSPINATION”

1196px-Facebook_like_thumb

Was zachęcam – jak zawsze, do wspierania Polskich młodych artystów. W tym przypadku Kasi Moś.

Zachęcam do śledzenia Facebooka Kasi : https://www.facebook.com/kasiamospl

Oraz zaglądania na mój fanpage: www.facebook.com/MoskalDamianBlog

