12052612_826097004171402_2380022777802673078_o

Za nami kolejny odcinek Mastechefa w TVN. Tym razem uczestnicy przyrządzali potrawy z produktów z puszki a w drugiej części gotowali w parach.

Dziś specjalnie dla was – wywiad z jedną z uczestniczek finałowej czternastki

12032949_806554962795390_390033275473799987_n

KLAUDIA BUDNY

Damian : Kiedy zaczęła się twoja przygoda z gotowaniem? Co było twoim pierwszym daniem?

Klaudia: Zawsze bardzo lubiłam pomagać babci gotować i ta pasja zaczęła się chyba jak miałam 3 latka i próbowałam lepić z babcią pierogi. Jak już miałam 6-7 lat to często samodzielnie robiłam sobie kanapki do szkoły i wydaje mi się, że jak miałam jakieś 12-13 lat to zrobiłam samodzielnie swoje pierwsze spaghetti bolognese z samodzielnie zrobionym sosem pomidorowym.

Damian: Kto jest dla ciebie największym autorytetem kulinarnym i dlaczego?

Klaudia: Największym autorytetem jest bez wątpienia Gordon Ramsey

Gordon-Ramsay-007

Damian:  Dlaczego postanowiłaś wziąć udział w Masterchefie?

Klaudia: Wzięłam udział w MasterChefie, żeby sprawdzić swoje umiejętności i poznać opinię profesjonalistów na temat moich dań. I przede wszystkim dlatego, żeby nie żałować, że nie spróbowałam. To byłą bardzo szybka decyzja. W sobotę wysłałam formularz, a niedziele był ostatni precasting. I się udało!

Masterchef, program TVN,  nz jury: Michel Moran, Magda Gessler, Ania Starmach; fot: Iza Grzybowska/ TVN
Masterchef, program TVN, nz jury: Michel Moran, Magda Gessler, Ania Starmach; fot: Iza Grzybowska/ TVN

Damian : Który z jurorów Masterchefa jest dla ciebie najlepszy i dlaczego?

Klaudia: To jest trudne pytanie. Myślę, że nie można tak tego rozpatrywać. Szanuję wszystkich i zdanie wszystkich się liczyło. Ale przyznam, że chyba na zdaniu Michela Moran zależało mi najbardziej.

A dlaczego? Bo jest profesjonalistą, wciąż pracuje w kuchni jako szef kuchni, ma styczność z gotowaniem i organizacją kuchni na co dzień. Cenię go za to.

12144953_811830512267835_4035153284902916254_n

Damian :  Jakie są twoje plany na przyszłość? Czy są związane z gotowaniem?

Klaudia: Oczywiście wiążę, swoją przyszłość z gotowaniem. Przede wszystkim chciałabym pojechać na kilka staży, bo wiem, że jeszcze dużo muszę się nauczyć. Dla mnie najważniejsze jest to, bo ciągle się rozwijać i uczyć od najlepszych. Jak już osiągnę niezbędne podstawy to marzę o własnej restauracji.

Damian: Bardzo Ci dziękuje za rozmowę! I trzymam kciuki w dalszej części programu. A was zachęcam do oglądania programu Masterchef w niedzielę o 21:30

1196px-Facebook_like_thumb

Zapraszam także do odwiedzania fanpage’a na Facebooku

Facebook.com/MoskalDamianBlog

 

