acd4a0b9-cee4-4730-8ab5-9cbf987d92a7

LARI LU a właściwie  Anna Józefina Lubieniecka to młoda wokalistka, autorka tekstów i kompozytorka. Szerszej publiczności znana z programu „Szansa na Sukces” a także z bycia wokalistką zespołu Varius Manx.

Co u niej słychać? Udało mi się z nią porozmawiać.

Damian : Na początku – Serdecznie Dziękuje za wywiad. Bardzo się Cieszę.

Damian: W 2007r. brałaś udział w programie TVP2 – Szansa na Sukces. Jak wspominasz udział w tym programie?

LARI LU : Szansa na Sukces dała mi naprawdę szansę. Wspominam ten czas wyjątkowo, szczególnie warsztaty przygotowujące uczestników do finału były cenne dla mnie. Poznałam tam wspaniałych ludzi, a niektórzy z nich do dzisiaj są moimi przyjaciółmi. Szkoda, że Szansa zeszła z ekranów…

11-b-iext27145818

Damian: Każdy z wokalistów, muzyków szuka swojej drogi muzycznej. Jakiego rodzaju muzykę tworzysz?

LARI LU : Myślę, że taką jakiej sama chciałabym posłuchać. Często to co ze mnie „wyjdzie” jest formą zaskoczenia nawet dla mnie, dlatego czasem jest to też dalekie od wizji płyty, niespójne, ale od czegoś trzeba zacząć, na czymś pracować… Cenię sobie współpracę z producentem. To trudne zdecydować się na jedno… z całej palety barw wybrać jeden kolor, na drugiej płycie właśnie tak bym chciała. Minimalizm, do tego mi teraz najbliżej.

Damian: Chyba każdy z wokalistów ma kogoś na kim się inspiruje, kto jest jego autorytetem. Jakie są twoje inspiracje muzyczne?

LARI LU : Ostatnio odkrywam muzykę klasyczną i czekam co się z tym stanie, co mi to zrobi… ale jestem muzycznym dzieckiem Bjork, Kasi Nosowskiej, Lamb, Radiohead i Massive Attack. Od tego co kocham wiele się uczę, wiele czerpię… To pomaga mi stworzyć siebie. Jestem ciekawa co wydarzy się teraz, przy drugiej płycie.

Damian: Gdybyś miała okazję nagrać z kimś duet. Z kim chciałabyś wystąpić?

LARI LU : Nad duetem pracujemy już z moim przyjacielem Yoachimem, zaczęliśmy też razem koncertować. Uwielbiam pracować z Yoa, a moim marzeniem zawsze będzie duet z Kasią Nosowską i Bjork.

Damian: Gdzie możemy Cie zobaczyć w najbliższym czasie? (Koncerty)

LARI LU: Po nowym roku ruszy trasa z remiksami 11, których premiera 6.XI. Za chwilę też premiera teledysku do Serca i do Rany. Na pewno zagramy w Katowicach, we Wrocławiu, w Warszawie, Krakowie… Dokładne daty i resztę miast zamieścimy już niedługo na mojej stronie /larilumusic na facebooku. Zapraszam.

Damian: Serdecznie dziękuje za wywiad. Życzę Powodzenia w dalszej karierze muzycznej!

1196px-Facebook_like_thumb

A was zachęcam do zaglądania na mój fanpage : facebook.com/MoskalDamianBlog

a także na Facebook LARI LU : facebook.com/larilumusic

