392615_305773072778688_1772565082_n

Uczestniczka The Voice of Poland. W 1 edycji przekonała Kayah, żeby ta odwróciła swój fotel. Niestety na bitwach pożegnała się z programem. Wróciła w tej edycji programu i brnie jak burza pod okiem Andrzeja Piasecznego.

KAROLINA LESZKO

Damian:  Jakie są twoje muzyczne inspiracje? Kto jest dla Ciebie największym autorytetem?

Karolina: Mam wiele inspiracji. Jest wielu artystów, których mogłabym zaliczyć do autorytetów. Michael Buble,Aretha Franklin,Eva Cassidy,Natalie Cole,Stevie Wonder,Nikki Yanofsky – To chyba Ci artyści, których cenię najbardziej za ich twórczość i głosy.

Damian:  Gdybyś miała możliwość nagrania duetu. Z kim chciałabyś zaśpiewać i dlaczego?

Karolina: Hm… Chyba chciałabym zaśpiewać z każdym z wyżej wymienionych. Każdy z nich ma w sobie coś co sprawia, że chce ich się nadal słuchać.

Damian:  Jak wspominasz swój udział w I Edycji Voice of Poland?

Karolina : Udział w I Edycji Voice of Poland, co miało miejsce kilka lat temu wspominam bardzo dobrze. Panowała miła atmosfera. Poznałam wiele ciekawych ludzi. Wtedy także poznałam Andrzeja Piasecznego, który obecnie w 6 edycji programu jest moim trenerem. To była super przygoda

17426_866292833393373_1100203723384720487_n

Damian:  Jakie emocje towarzyszyły Ci podczas Bitew w obecnej edycji Voice of Poland?

Karolina: Podczas bitew śpiewałyśmy piosenkę „Next to Me” Emeli Sande. Dobrze wspominam ten występ. Bardzo Cieszyłam się, że jestem nadal w programie i mogę nadal walczyć.

Leszko-czy-Kowalska-Piasek-One-uwielbiaja-ze-soba-rywalizowac

Damian:  Jakiego rodzaju muzykę tworzysz?

Karolina: Moja muzyka to mieszanka pop/soul z polskimi tekstami. Dlatego wszystkich, którzy kochają pop/soul zapraszam na moje występy.

12122937_952970048058984_9205508916663931080_n

Damian: Gdzie możemy Cię zobaczyć w najbliższym czasie (koncerty,imprezy itd.) ?

Karolina: Wszystkich Serdecznie Zapraszam do Krakowa na moje występy.

Damian: Serdecznie dziękuje za wywiad. Trzymam za Ciebie kciuki w Nokautach a potem mam nadzieję w odcinkach na żywo!

1196px-Facebook_like_thumb

A was zapraszam na facebooka Karoliny : https://www.facebook.com/Karolina-Leszko-256017741087555/

Oraz na Fanpage bloga : http://www.facebook.com/MoskalDamianBlog

Zdjęcia: Facebook Karolina Leszko

