renia_renata-wolkiewicz-rosyjski-the-voice

Renata Wolkiewicz – wokalistka o wspaniałym głosie. Uczestniczka rosyjskiej wersji The Voice. Co u niej słychać? Jakie ma plany? Sprawdź szczegóły.

Wywiad został przeprowadzony na początku grudnia. 

Damian : Witam Cię bardzo serdecznie. Na początku bardzo chciałbym podziękować Ci za wywiad ponieważ wiem, że przygotowujesz się do kolejnego odcinka Voice of Russia. Bardzo trzymamy za Ciebie kciuki!

Renata: Witam. Serdecznie dziękuje. To dla mnie bardzo ważne.

Damian : Kiedy zaczęła się twoja przygoda ze śpiewaniem?

Renata: Już od najmłodszych lat byłam związana z muzyką. Byłam dzieckiem bardzo muzykalnym. W wieku 2 lat śpiewałam w kościele kolędy. Pamiętam ten moment, kiedy ja śpiewałam a moja mama trzymała mnie za rączkę. W wieku 7 lat poszłam do Szkoły Muzycznej na klasę skrzypiec i fortepianu. Próbowałam swoich sił w kościele jako skrzypaczka jednak z czasem zaczęłam także śpiewać. Kiedy miałam 18lat zdecydowałam się na dalsze kształcenie w stronę muzyki – zaczęłam naukę na Akademii Jazzu i Muzyki Rozrywkowej w Katowicach.

Damian: I tak dalej potoczyła się twoja muzyczna droga 🙂

Damian: Każdy muzyk czerpie inspiracje od innych. Ma kogoś, kto jest dla niego autorytetem. Kto dla Ciebie jest największym autorytetem muzycznym i dlaczego?

Renata: Dla mnie była inspiracją i zawsze będzie nieżyjąca już Whitney Houston. Jej niesamowita energia, charyzma, niesamowity wokal i jego siła bardzo głęboko dotarły do mojego serca. Nasza historia jest w pewnym sensie podobna, ponieważ jej mama była szefem chóru. Według mnie to najlepszy głos na świecie i staram się wzorować na jej głosie i twórczości.

z18828472Q,Renata-Wolkiewicz--Polina-Gagarina

Damian: Bierzesz udział w najnowszej edycji Rosyjskiego – The Voice. Jak wygląda ten program w Rosji? Jak wygląda jego realizacja?

Renata: Porównując edycję Rosyjską z Polskim – The Voice of Poland. To poziom w Rosji jest o wiele wyższy. Chodzi tutaj głównie o trudność materiału do zaśpiewania. Głosy w programie śpiewają wspaniale. Bardzo ciężko dostać się do tego programu. Rosjanie kochają muzykę dlatego jest to najlepszy program muzyczny w Rosji. Mamy bardzo dużo prób, dużo porad od mentorów. Przy realizacji programu pracuje wiele osób. W programie trzeba cały czas udowadniać,że jest się lepszym od innych. Jest to bardzo wymagający program. Oglądają go miliony ludzi i wiele twierdzi, że jest on jednym z najlepszym na świecie.

Damian: Kontynuując trochę pytanie. Jak to się stało, że wzięłaś udział w Voice of Russia?

Renata: Od 6 lat mieszkam w Rosji. Już kilka edycji temu chciałam wziąć udział, jednak bałam się że zostanę źle przyjęta przez mój akcent. Jednak w tym roku postanowiłam,że pójdę na całość i sprawy w programie bardzo dobrze się potoczyły.

Damian: Na Polskim rynku muzycznym tworzy wielu artystów. Z którym z polskich artystów chciałabyś nagrać duet?

Renata: Myślę, że w związku z tym, że śpiewałam Kolorowe Jarmarki – chciałabym zaśpiewać z Marylą Rodowicz. To byłby dla mnie historyczny moment. Chciałabym też zaśpiewać z Beatą Kozidrak z Bajmu, Edytą Górniak.

Eurowizja-2016-Wiemy-kiedy-odbedzie-sie-konkurs

Damian: Zwyciężczyni jednej z edycji Voice of Russia – Dina Garipova reprezentowała Rosję podczas Konkursu Piosenki Eurowizji. Czy gdybyś wygrała program i dostała propozycję od telewizji rosyjskiej zdecydowałabyś się na udział w Konkursie?

Renata: To bardzo trafnę pytanie. Chciałabym bardzo jechać na Eurowizję. Wielu dziennikarzy z Rosji pytało mnie już o ten Konkurs. Moim marzeniem jest występ na Konkursie Piosenki Eurowizji. W jakich barwach? – To zależy od tego, który kraj pierwszy mi to zaproponuje 🙂

Damian: Jakie są twoje plany na przyszłość po programie?

Renata: Na pewno będą to koncerty po całej Rosji. Mamy to zapisane w kontrakcie. Chciałabym nagrać płytę solową i organizować własne koncerty. Chciałabym także spotkać się z polską publicznością.

Damian: Czy planujesz koncerty w Polsce?

Renata: Tak! Bardzo chciałabym spotkać się z polską publicznością. Mam nadzieję, że uda mi się mimo małej ilości czasu zagrać dla Polskiej widowni.

Damian : Bardzo Ci dziękuje za rozmowę. Serdecznie Pozdrawiam. Trzymamy za Ciebie kciuki w piątek! – w Voice of Russia! A poza tym Życzę Wszystkiego Dobrego i spełnienia Marzeń.

1196px-Facebook_like_thumb

Zapraszam do odwiedzania naszego fb : Facebook.com/MoskalDamianBlog

