sarsa1

Sarsa to jeden z debiutantów na Polskiej scenie muzycznej. Jej pierwszy singiel „Latał ponad”. Mamy dla was recenzje jej płyty w wersji Deluxe

Sarsa04

Sarsa swoją karierę muzyczną zaczęła udziałem w The Voice of Poland. Była jedną z faworytek do wygrania programu. Jednak tuż przed półfinałem dostaliśmy wiadomość, że Marta musi zrezygnować z udziału w show ponieważ miała wypadek. Jak potem sugerowały media – Sarsa zrezygnowała z udziału w Voice of Poland ponieważ miała już podpisany kontrakt płytowy.

Na jej debiut muzyczny nie musieliśmy długo czekać. Sarsa przedstawiła nam utwór „Naucz Mnie”, który był jednym z największych hitów tego roku. Któż z nas chociaż raz nie śpiewał „Jutro znowu gonić, biec, latać ponad – Krzyczę to Ja!”. Piosenka pobijała rekordy oglądalności także w sieci (obecnie : ok.37 mln wyświetleń). 

TRACKLISTA:

  1. Indiana
  2. Dogonię Nas
  3. Zapomnij Mi
  4. Pozwól odejść
  5. Naucz Mnie
  6. Ona nie jest mną
  7. Feel No Fear
  8. Chill
  9. Dumb Love
  10. 23 Takie Lata
  11. Brown Eyes
  12. Naucz Mnie (Tropical Summer MIX)
  13. Indiana (Remix)

W końcu wokalistka pokazała nam swój debiutancki album „Zapomnij Mi”. W wersji Deluxe albumu znajdziemy 13 utworów. Na krążku możemy posłuchać m.in dobrze znany singiel „Naucz Mnie” ale także „Indiana” czy najnowszy utwór, który gromadzi nowych fanów : „Zapomnij Mi”.

Sarsa pokazała na płycie całą siebie. Album ma swój klimat. Tekst chociaż nie powalają – dają nam jakąś nieoczekiwaną radość (przynajmniej mi). Muzyka, którą możemy usłyszeć jest na dobrym poziomie.

sarsa

Do wersji Deluxe płyty, która wykonana jest w świetny sposób dołączone zostały – zdjęcia Sarsy + napis „RAH”, którego artystka używa. Nie od dziś wiadomo, że jej fani są „Tygrysami Sarsy”.

Jeśli lubicie Sarsę to jest to płyta dla was. Ciekawa, trochę inna. Myślę jednak, że wokalistkę stać na dużooo więcej i usłyszymy to w kolejnych utworach i albumach.

OCENA ALBUMU : 8/10 

 

 

