IMG_0115

Czas na kolejny odcinek cyklu Tysiące Głosów. Dziś w nim – utalentowana wokalistka, której świetny występ mogliśmy podziwiać podczas Gali Mistrzów Sportu 2015. Poznajcie Martę Zalewską. 

Damian : Witam serdecznie. Bardzo Ci dziękuje za ten wywiad.

Damian: Kiedy zaczęła się twoja przygoda z muzyką?

Marta: Moja przygoda z muzyką zaczęła się bardzo wcześnie. Moi rodzice są muzykami więc od najmłodszych lat miałam kontakt z muzycznym światem, który odkąd pamiętam zawsze mnie fascynował. Po kilku latach zabaw z dźwiękiem w domowym zaciszu , w wieku 6 lat poszłam do Szkoły Muzycznej i rozpoczęłam naukę gry na skrzypcach. 

Damian : Kto jest dla Ciebie największą inspiracja muzyczną i dlaczego ?

Marta: Postaci na muzycznym firmamencie, które mnie inspirują jest bardzo wiele. Mogę powiedzieć, że w dodatku każda z nich miała realny wpływ na muzykę, którą tworzę. Jeśli jednak miałabym dzisiaj wskazać jedną tylko inspirację, zamiast napisać na ten temat osobną rozprawkę (śmiech) z pewnością muszę wymienić na pierwszym miejscu Jaco Pastoriusa – basistę, który zrewolucjonizował podejście do gitary basowej – jak i w pewnym sensie zmienił moje muzyczne życie. Gdy w wieku 11 lat odkryłam jego twórczość, byłam pod tak wielkim wrażeniem, że postanowiłam sama zacząć grać na basie i tak moje muzyczne poszukiwania powędrowały zdecydowanym krokiem w stronę muzyki jazzowej i rozrywkowej.

12507573_959001147504537_2542099226467115641_n
Źródło : Marta Zalewska – oficjalny profil

Damian : Teraz wiadomość dla osób, które Cię jeszcze nie znają.  Jakiego rodzaju muzykę tworzysz?

Marta: Nie jestem pewna czy potrafię jednoznacznie określić jednym słowem gatunek muzyki jaki tworzę. Na pewno jest to fuzja wielu stylistyk muzycznych, które są mi bliskie – w moich piosenkach znaleźć można elementy popu, rocka, bluesa ale także i muzyki poważnej. Dlatego myślę, że najbardziej adekwatną nazwą gatunku dla mojej twórczości będzie „szeroko pojmowana muzyka rozrywkowa”

12508941_960849170653068_6141576925145776630_n
Źródło : Marta Zalewska – Oficjalny Profil (Facebook)

Damian: Wystąpiłaś podczas ostatniej Gali Mistrzów Sportu jako gość specjalny. Twój występ był fenomenalny. Użyto w nim wiele wizualizacji. Pokazałaś wiele swoich odsłon. Kilka portali internetowych podawało informację, że twoje wizualizacje były lepsze niż te, które użył Mans Zelmerlow podczas swojego Eurowizyjnego występu. I stąd moje pytanie : Jaki jest twój stosunek do Konkursu Piosenki Eurowizji? Czy chciałabyś kiedyś zostać reprezentantem Polski?

WYSTĘP MARTY ZALEWSKIEJ podczas GALI MISTRZÓW SPORTU

Marta: Muszę przyznać, że od dziecka śledzę ten historyczny już Konkurs i choć oczywiście nie zawsze wszystko przyda mi w nim do gustu, to bardzo chciałabym kiedyś dostąpić zaszczytu reprezentowania Polski na Eurowizji i zmierzenia się z tak spektakularnym wyzwaniem.

Damian: Jakie są twoje plany muzyczne na przyszłość?

Marta: Razem z producentem i basistą Krzysztofem Pacanem kończymy właśnie materiał na moją pierwszą solową płytę. Trzy premierowe utwory z nadchodzącego albumu zaśpiewałam właśnie na tegorocznej Gali Mistrzów Sportu i mam nadzieję, że już całkiem niedługo wszystkie kompozycję ujrzą światło dzienne. Wraz z moim zespołem, planujemy oczywiście także koncerty, na które już teraz Serdecznie Zapraszam oraz udział w festiwalach. Nie mogę się już doczekać.

10888832_769768376427816_4338627808025652578_n
Źródło : Marta Zalewska – Oficjalny Profil Facebook

Damian: Serdecznie dziękuje Ci za rozmowę. Życzę wielu sukcesów i wspaniałego debiutu z nadchodzącą solową płytą!

Zapraszam do odwiedzania strony facebookowej Marty Zalewskiej : https://www.facebook.com/MartaZalewskaMusic/

