image-22-02-16-01-49-3

Już w tą sobotę Polska wybierze swojego reprezentanta na Konkurs Piosenki Eurowizji 2016. Tymczasem my mamy dla was wywiad z jednym z uczestników sobotniego finału – Napoli

Zespół Napoli to białoruska grupa tworząca muzykę. W tym roku rywalizowali już w Preselekcjach w Białorusi – nie osiągnęli jednak sukcesu. Już 5 Marca powalczą w Polskich Selekcjach do Eurowizji. Jak im pójdzie? Co planują?

NAPOLI

Damian: Witam. Serdecznie dziękuje za to, że udało nam się porozmawiać.

Damian: Dla osób które kompletnie was nie kojarzą to ważna informacja. Jakiego rodzaju muzykę tworzycie?

NAPOLI: Śpiewam w różnych stylach muzycznych. Głównie nasza muzyka opiera się na gatunkach takich jak: dance, soul, pop i r’n’b.

image-22-02-16-01-49-4

Damian: To pytanie zadaje bardzo często, jednak odpowiedzi wokalistów są bardzo odmienne. Kto jest dla Ciebie największą inspiracją muzyczną ?

NAPOLI : Mam wielu idoli. Myślę, że największymi i najważniejszymi są Whitney Houston i Lara Fabian. Ich muzyka i głosy są bardzo zmysłowe, melodyjne i piękne.

Damian: Jakie są twoje pasje poza muzyką?

NAPOLI: Muzyka jest istotną częścią mojego życia. To ona zajmuje mi sporą część czasu. Ale jeśli mam trochę czasu, przestrzeni, lubię czytać książki, obejrzeć ciekawy film. I jak każda dziewczyna uwielbiam zakupy.

65b8e9d94d549632a39929e51fb36374

Damian: Już w tą sobotę zobaczymy was w finale Polskich Preselekcji do Konkursu Piosenki Eurowizji. Jak to się stało, że zgłosiliście swój utwór do Polskich pre i co myślicie o Eurowizji?

NAPOLI: Jestem bardzo szczęśliwa, że jesteśmy jednymi z tych, którzy zakwalifikowali się do finału Polskich pre „Eurowizja 2016”. To jest naprawdę niesamowite! Chciałabym bardzo podziękować jury za uznanie mojej piosenki. Co do samego zgłoszenia – To był pomysł Polskich fanów Eurowizji. Szczerze mówiąc nie miałam zamiaru wystąpić w Polskich preselekcjach. Nie myślała nawet, że mam fanów w Polsce. Ale się znaleźli. To samo mogę powiedzieć o piosence „My Universe”. Mogę bardzo podziękować fanom.

Z jednej strony udział w „Eurowizja 2016” jest dla mnie kolejnym wielkim wyzwaniem. Z drugiej strony wiem jednak, że nie jestem nie wiadomo jaką piosenkarką dla Polskiej publiczności. Ale myślę, że to dobry sposób aby mnie poznać. Moi rodzice pochodzą z Polski. Więc proszę mi uwierzyć, jestem bardzo podekscytowana.

image-22-02-16-01-49-6.jpeg

Damian: W lutym dotarła do nas informacja o tym kogo zobaczymy w finale. Czy znacie jakiegoś Polskiego artystę ?

NAPOLI: Tak oczywiście. Znam Edytę Górniak. Mogę powiedzieć tylko jedno – jest genialna!

Damian: Jakie są twoje plany na przyszłość?

NAPOLI: Już od młodych lat jestem związana z muzyką. Śpiewałam wszędzie : w przedszkolu, na uniwersytecie. Moja muzyczna kariera zaczęła się właśnie z zespołem Napoli w 2013 roku. Zaczynaliśmy od zera. Naszym celem jest śpiewanie dla ludzi. Zrobiliśmy wiele od początku naszego istnienia. Teraz jesteśmy w Polsce – dzięki fanom. Oczywiście mam plany na przyszłość. Przede wszystkim chce się skupić na promocji mojej solowej płyty. Mam zamiar wziąć udział w rosyjskim konkursie „Nowa Fala 2016!” i planuje też stworzyć teledysk do piosenki „Next to You”

Damian: Serdecznie dziękuje za rozmowę! Życzę powodzenia w przyszłości i 5.marca w Finale Polskich Krajowych Preselekcji do Eurowizji 2016!

A was zachęcam do oglądania Finału już w sobotę – 5.marca o 21:25 i głosowanie. 

A oto piosenka NAPOLI, którą usłyszycie w weekend

