AGNETE-NORWAY-EUROVISION-2016

Czas ruszyć w kolejną podróż po europejskich państwach. Po naszym spotkaniu z Aidą Nikolaychuk z Ukrainy – wybieramy się do Norwegii. Poznajcie Agnete.

W swoją kolejną podróż z wywiadem udaje się do Norwegii a konkretnie do Agnete Johnsen.

Agnete to młoda wokalistka. Urodziła się w Nesseby w 1994 roku. W 2014 roku wygrała Norweską wersję programu Dancing with The Stars – Taniec z Gwiazdami. W tym roku postanowiła powalczyć o udział w Konkursie Piosenki Eurowizji. Jak jej poszło? Kim jest?

Agnete-Johnsen-e1456661546722

AGNETE

Damian: Serdecznie dziękuje Ci za to, że znalazłaś dla nas chwilę. Wielkie Gratulacje dla Ciebie! Jedziesz do Sztokholmu!

Agnete: Taak! Nie mogę w to uwierzyć. Bardzo się cieszę. Serdecznie pozdrawiam z Norwegii!

Norway-Flag-5

Damian: Myślę, że to ważna informacja dla osób w Polsce, które jeszcze Cię nie znają. Jakiego rodzaju muzykę tworzysz?

Agnete: Hm.. W mojej muzyce wyrażam to, co czuje. Przedstawiam w niej swoje refleksje, przemyślenia. Moją twórczość można opisać w różny sposób. Raz jest to tzw. Party Track a drugim razem bardziej elektroniczna ballada. Ogólnie rzecz ujmując tworzę muzykę POP.

Damian: Przy tworzeniu piosenek ważne są też inspiracje. Kto Ciebie inspiruje do działania?

Agnete: Ciężko jest wskazać jedną osobę (uśmiech). Słucham wielu różnych artystów, gatunków muzycznych. Tym bardziej jest mi bardzo trudno wskazać moją największą inspirację.

Agnete

Damian: Jak każdy człowiek z pewnością masz swoje zainteresowania poza nie związane z muzyką. Co sprawia Ci radość?

Agnete: Muzyka jest ważną częścią życia. Ale kocham spędzać czas z moją rodziną i przyjaciółmi. Wielką radość sprawia mi spacerowanie, wędrówka w naturze w Finnmark.

Damian: Jak wiedzą już fani Eurowizji. Zobaczymy Cię w Sztokholmie. Wszystko dzięki wygranej w Norweskich preselekcjach. Jakie emocje Ci towarzyszyły? Masz już plan na swój występ w Szwecji?

Agnete: Wygrana w Melodi Grand Prix czyli Norweskich preselekcjach do Eurowizji sprawiły, że byłam maksymalnie szczęśliwa i wdzięczna wszystkim za głosy. Jednak marzenia się spełniają i warto w nie wierzyć. Co do mojego występu w Sztokholmie to wracamy do działania do deski kreślarskiej 🙂  i myślę, że zrobimy kilka drobnych lub większych korekt.

Damian: Chciałbym teraz spytać o Polski rynek muzyczny. Czy znasz jakiegoś artystę z Polski?

Agnete: Znam jedną wokalistkę. Jest nią Doda. 🙂

Damian: Jakie są twoje plany na przyszłość?

Agnete: W tym momencie moim planem jest Eurowizja. A potem hm.. będę spędzała czas w studio przy pisaniu i nagrywaniu nowych piosenek. Mam też nadzieję, że w przyszłości usłyszy je cały świat.

Damian: Agnete – Serdecznie dziękuje za rozmowę. Powodzenia w Sztokholmie i oby twoje marzenia się spełniły!

 

