gabriela-guncikova-1

„I Stand” taki tytuł nosi ostatni singiel czeskiej wokalistki – Gabrieli Guncikovej. Piękną artystkę czekają kolejne wyzwania. Jakie? Sprawdźcie sami.

maxresdefault (1).jpg

Gabriela Guncikova – to czeska wokalista, obdarzona wspaniałą urodą. Już w maju będzie reprezentantką Czech podczas Konkursu Piosenki Eurowizji w Sztokholmie. Jak zaczynała swoją karierę? Co sądzi o Michale Szpaku?

GABRIELA GUNCIKOVA

Damian : Witam Cię bardzo serdecznie. Dziękuje że znalazłaś chwilkę czasu dla DM Blog

Gabriela : Witam i Serdecznie Pozdrawiam !

Damian: Jesteś młodą artystką na Czeskiej scenie muzycznej. Jednak masz już na swoim koncie kilka osiągnięć. Jak zaczęła się twoja droga muzyczna?

Gabriela: Zawsze kochałam muzykę. Śpiewałam już w bardzo młodym wieku. Raczej śpiewałam tylko dla siebie. Wszystko kompletnie się zmieniło, kiedy dostałam się do Czesk0-Słowackiego Idola i wtedy zaczęłam realizować swoje marzenia i moje muzyczne sny.

Gabriela-Guncikova-Foto_Yan-Renelt.jpg

Damian: Twoja droga w Idolu była bardzo długa bo zajęłaś w nim 2.miejsce. Czy przez ten czas miałaś artystów, którzy Cię inspirowali i robią to w dalszym ciągu?

Gabriela: Tak oczywiście mam artystów, którzy mnie inspirują. Chciałabym powiedzieć o Davidzie Coverdale – z powodu jego mocnego wokalu, napięcia i soulu. Ken Tamplin – ze względu na jego możliwości wokalne. To człowiek, który potrafi zaśpiewać wszystko. Bruce Dickinson – dlatego, że go kocham 🙂 (śmiech), Ann Willson, Robert Plant i wiele innych.

gabriela-guncikova_lead

Damian: Teraz informacja dla osób, które jeszcze kompletnie Cię nie znają. Jakiego rodzaju muzykę tworzysz?

Gabriela: Dorastałam na muzyce rockowej ale z biegiem czasu pokochałam więcej gatunków muzycznych i staram się je łączyć. Serdecznie zapraszam na moją stronę – GabrielaGun.com a tam można posłuchać moich utworów.

65b8e9d94d549632a39929e51fb36374

Damian: W maju będziesz reprezentować Czechy na Konkursie Piosenki Eurowizji w Sztokholmie. W tym samym konkursie bierze udział Polski wokalista – Michał Szpak z utworem „Color of your life”. Co sądzisz o jego piosence?

48453

Gabriela: Michał to póki co jedyny artysta, którego znam z Polski. Myślę, że jest dla mnie ogromnym konkurentem na Eurowizji. A jego piosenka – „Color of your life” jest bardzo dobra. Świetnie zaśpiewana. Dobry tekst. Przypomina mi trochę The Beatles i ich dobry pop, którego my potrzebujemy na świecie.

Damian: Jak już wspominaliśmy Eurowizja w maju. Czy twój występ jest już gotowy?

Gabriela: Jeśli chodzi o zapowiedź, kostium – Tak oczywiście są już gotowe. Jednak nie mogę zbyt wiele zdradzić. Niech to będzie tajemnicą. Po prostu zachęcam do oglądania mojego występu w Sztokholmie.

Damian: Jakie są twoje plany na przyszłość poza ESC?

Gabriela: Właśnie jestem w trasie koncertowej z Rock Meets Classics. Kolejny tour zaczynam już wkrótce z Trans-Siberian Orchestra. Z pięknym zakończeniem z Kenem Tamplinem. Moją podróż w Rock’n’Roll można zobaczyć na mojej stronie. Serdecznie zapraszam!

Damian: Serdecznie dziękuje Ci za rozmowę. Życzę powodzenia w Sztokholmie i spełnienia muzycznych marzeń!

 

 

