86eb2117c0d94e5fe67770bbad0e320c

„Ciebie mam tylko w głowie i to wystarczy mi” – fragment utworu z najnowszej płyty Ani Dąbrowskiej świetnie opisuje to co czuje, słuchając tej płyty.

ru-0-r-650,0-n-hx2204574VKEs_nowa_plyta_ani_dabrowskiej_2016_dla_naiwnych_marzycieli

Ania Dąbrowska to polska wokalistka, która dała się poznać publiczności udziałem kilkanaście lat temu w programie muzycznym Idol. Nie wygrała show ale zrobiła dużo większą karierę niż zwycięzcy. Dlaczego? Myślę, że ma na to wpływ pracowitość i szczęście, które jej sprzyjało.

Jej singiel „Tego chciałam” bardzo otworzył wokalistkę na publiczność. Co jakiś czas artystka przedstawia nam swoje krążki, które po prostu stają się hitami. Ostatni album Ani Dąbrowskiej to „Dla Naiwnych Marzycieli”.

533039_0002

Na krążku znajdziemy 10 przebojowych piosenek ze świetnymi tekstami, które w większości stworzyła sama wokalistka. Wśród utworów można znaleźć pierwszy singiel promujący płytę czyli „Nieprawda”, który w pewny sensie jest dość nietypowy jak na wokalistkę.

„Dla naiwnych marzycieli” to z pewnością krążek, który bardzo odkrywa samą Anię Dąbrowską. W jednej z piosenek słyszymy : „(…) Wiem że nigdy z Tobą nie wygrałam i ze sobą przegrywam też”, „(…) Znowu Ci wybaczam”

W innej z piosenek z krążka słychać : „Mam Ciebie tylko w głowie i to wystarczy mi”.

Inne piosenki też pokazują, że artystka spisała być może to co sama czuła lub osobę, która wiele przeżyła. Jednym słowem to kolejna genialna płyta Ani Dąbrowskiej. Świetny tekst, muzyka !

Świetnie, że album dostępny jest także w wersji deluxe więc możecie wybrać, który krążek trafi na waszą półkę. Serdecznie polecam. Tu nie ma złych stron

OCENA : 10

 

