eterno-agosto-b-iext30520570.jpg

Zawsze muzyka pochodząca ze słonecznej Hiszpanii kojarzyła mi się ze słońcem w głosie, muzyce. Jak było tym razem?

alvarosoler-agosto.jpg

Alvaro Soler to nowa powstać na światowym rynku muzycznym. Jego kariera nabrała tempa, kiedy wydał swój pierwszy singiel „El Mismo Sol”. Artysta nie zwalniał ani na moment i przedstawiał kolejne utwory, łączył się z innymi wokalistami a także wydał album.

Płyta „Eterno Agosto” to najnowsze wydawnictwo i zarazem pierwsze od Alvaro Soler. Artysta postawił w swoim krążku na hiszpańskie dobro czyli rytmiczną melodie i chwytliwe refreny. Udało się! Ja to kupiłem. W pewnym sensie dzięki tej płycie przeniosłem się na wakacje do Hiszpanii.

Przechodząc do samej tracklisty. Na krążku znajdziecie aż 15 utworów. Album rozpoczyna dobrze znany utwór „El Mismo Sol” a kończy…. ten sam utwór tylko w wersji z Jennifer Lopez i w wersji angielskiej. Na wyróżnienie zasługuje wakacyjne numery jak „Agosto”, „Mi Corazon”, „Lucia”. 

TRACKLISTA:

01.El mismo sol
02.Tengo un sentimiento
03.Agosto
04.Mi corazón
05.Volar
06.Esta noche
07.Esperándote
08.Lucía
09.Si no te tengo a ti
10.La vida seguirá
11.Que pasa
12.Cuando volverás
13.El camino
14.El mismo sol feat.  Jennifer Lopez 
15.El mismo sol feat. Jennifer Lopez – wersja angielska

Dla mnie to idealny wybór na majowy weekend. Relaksacyjny, taneczny – w sam raz na odpoczynek! Dla mnie Alvaro Soler może zdobyć listy przebojów tego lata – przede wszystkim dzięki świetnej muzyce i hiszpańskim tekstom, które szczególnie Polakom wpadają w ucho.

OCENA : 9/10 

