fa15c7e7ddb8b8d44d1619ee5471bba3.jpg

IRA to zespół, który już od długiego czasu przedstawia nam swoje utwory. Grupa podzieliła się ostatnio swoim najnowszym wydawnictwem. Czy warto go posłuchać?

0003685_600.jpeg

PREZENTUJE : ADAM

Dzisiaj chciałbym przedstawić Wam moje wrażenia po przesłuchaniu nowej płyty zespołu IRA.

Zespół IRA obchodzi w tym roku 30- lecie swojej pracy zawodowej. Z tej okazji przygotował on dla swoich fanów wielką niespodziankę a mianowicie 20 maja tego roku ukazała się ich najnowsza płyta zatytułowana „My”.

fa15c7e7ddb8b8d44d1619ee5471bba3

Krążek „My” jest to studyjna płyta na której znaleźć można dziesięć kompozycji takich jak:

  1. Powtarzaj to
  2. Kamienie
  3. Tam gdzie czas
  4. Nie wszystko już było
  5. Prawdę mów
  6. Na krawędzi
  7. Człowiek między nami
  8. Wymyśleni
  9. Wyspa ego
  10. Wybacz

559422_0002.jpg

Album rozpoczyna dobrze znany już publiczności utwór „Powtarzaj to” a kończy równie znany pierwszy singiel z płyty „Wybacz”, który grupa zaprezentowała w ubiegłym roku na Festiwalu w Opolu.

Jednym słowem jest to bardzo różnorodna płyta na której każdy znajdzie coś dla siebie. Zespół Ira to nie tylko rockowe kawałki ale również piękne ballady. Szczerze powiem, że sam jestem zaskoczony, że cała płyta mi się spodobała, ponieważ wcześniej nie byłem wielkim fanem tego zespołu, a lubiłem poszczególne piosenki. Album ten to bardzo mocne przemyślane teksty, które bardzo miło się słucha. Płyta w krótkim czasie osiągnęła trzecie miejsce na liście sprzedaży w Polsce. Dla mnie jednak największą perełką płyty jest singiel „Wybacz”, który przekroczył na youtube ponad 5 mln wyświetleń.

Jeśli lubicie dobrą, Polską muzykę to ten krążek powinien znaleźć się w waszej płytotece.

OCENA : 9/10 

