g

Czas na kolejny wywiad z cyklu „Tysiące Głosów”. To kolejni artyści, którzy chcą podbić wasze serca.

Muzyka łączy ludzi – to motto przewodnie dzisiejszego wywiadu. Z kim?

ASMIK SHIROYAN & MATEO PAZ 

Asmik Shiroyan to ukraińska wokalistka, dobrze już wam znana z naszego bloga. To właśnie ona w brawurowy sposób wykonała „Dziwny jest ten Świat” Czesława Niemena w Ukraińskiej edycji programu The Voice. WYWIAD z ASMIK (KLIKNIJ)

Mateo Paz – polski DJ. Słucha dużo muzyki. Kocha to co robi i nie boi się wyzwań. Wciąż poszukuje i lubi sięgać w muzyczne meandry

Damian: Asmik – Witamy ponownie! Bardzo się cieszę, że mogliśmy ponownie porozmawiać. Minął już jakiś czas od twojego wykonania w Voice of Ukraine i „szumu” medialnego na twój temat w Polsce. Jak zmieniło się twoje życie po tym programie?

Asmik Shiroyan:  Cóż, mam prawie 6 milionów odsłon na YouTube – za co jestem wdzięczna. Oczywiście moje życie się zmieniło. Bardzo się cieszę, że ludzie chcą słuchać mnie ze względu na mój głos. Dzięki temu ciężko pracuje i mam nadzieję, że będę dla kogoś wzorem. Po The Voice byłam  gościem specjalnym prestiżowej nagrody Fryderyk w Warszawie (polska wersja nagród Grammy) a w  2015 roku byłam gościem Czesław non stop fest w Słupsku.

Dane mi było wystąpić jako gość z jazzową orkiestrą RadioBand Alex Fokin i pracować z takimi artystami jak Eric Marienthal, James Hovorka i Yoel del Sol (Yanni). To było naprawdę niesamowite, aby pracować z tak wielkimi ludźmi. Teraz  pracuje nad własnym materiałem. Chciałabym zrobić kontrakt z wytwórnią muzyczną Swened tańca i muzyki elektro – Substream, która wydała mój pierwszy własny utwór  Można go znaleźć na iTunes, Amazon, Google Play etc.

Piosenka Asmik (KLIKNIJ)

Cieszę się, że pracuję nad nowymi utworami ze wspaniałym polskim DJ Mateo Paz. Więc bardzo szybko będzie można usłyszeć  polsko-ukraiński duet w akcji! Również mogę powiedzieć, że po The Voice mój krąg społeczny uległ zmianie.

Czas więc poznać drugą połówkę tej współpracy czyli Mateo Paz.

2016-05-18_1463563284_351653.jpg

Damian: Jak już wspominałaś pracujesz nad nowymi utworami z DJ Mateo Paz. A więc czas na pytanie do samego zainteresowanego. Kiedy zaczęła się twoja przygoda z muzyką?

Mateo Paz: Dosyć niefortunnie, bo na pierwszym koncercie zasnąłem… miałem
wtedy 3 lata :). Muzyki słuchano u mnie w domu zawsze dużo i głośno,
przełomowym momentem był koncert The Prodigy, na który zabrał mnie mój
tata, gdy miałem 10 lat. Sądzę, że właśnie ten moment uniemożliwił mój
dalszy poprawny rozwój

12963663_1074772545934587_7830090522982854460_n

Damian: Jak wspominała Asmik już niebawem usłyszymy polsko-ukraiński duet w akcji. Jak to się stało, że wasze drogi się połączyły?

Mateo Paz: Świetne pytanie… i najprostszą odpowiedzią będzie, że ja jej
szukałem a ona mnie znalazła :). Mój bliski przyjaciel, realizator i
mentor Krzysztof Maszota, nas połączył. Pamiętam kiedy dwa lata temu
puściłem mu wykonane przez Asmik Shiroyan nagranie „Dziwny jest ten
świat”. Pod wielkim wrażeniem jej niesamowitego talentu, tego jak lekko
poradziła sobie z tym trudnym nagraniem, próbowałem się z nią
skontaktować przez portale społecznościowe, jednak trafiłem na fejkowe
konta… ale przyciąganie grawitacji nas połączyło

Asmik Shiroyan: To był łańcuch zdarzeń. Mój przyjaciel Blake Wind wprowadził mnie do znajomego Mateo, który wprowadził mnie do niego)) haha. Postanowiłam działać z tym utalentowanym facetem, gdy usłyszałam co tworzy. Był również zadowolony ze współpracy ze mną, więc zdecydowaliśmy się zrobić kilka utworów razem :))) I wiem, że będzie to bardzo interesująca współpraca. Lubię pracować z ludźmi, którzy mnie inspirują 🙂

13230340_10208159628602615_6441179780675128193_n

Damian: Jakiego rodzaju muzykę będziecie razem tworzyć we wspomnianym  projekcie?

Mateo Paz: Pop house, tropical house.

Damian: Czy i gdzie będzie można was zobaczyć (koncerty, eventy)? Czy znacie już jakieś terminy?

Mateo Paz: To zbyt wczesne pytanie, jesteśmy na etapie umówionych wizyt w
studio i będziemy nagrywać. Wkrótce podzielimy się resztą naszych planów.

Damian: Serdecznie dziękuje za rozmowę. Trzymamy kciuki i czekamy na wasze wspólne utwory.

Zachęcamy do odwiedzania naszego facebooka!

Facebook.com/MoskalDamianBlog 

 

 

 

 

