14141577_1154167441296701_3853088304309964620_n

Już dziś ruszyła kolejna (już 7.edycja) programu Voice of Poland! Razem z nim rozpoczynamy nasz cykl „Tysiące Głosów” w którym będzie przepytywać najlepszych uczestników z sobotnich odcinków.

12814637_654885557982465_4207975925132627813_n

Pierwszy weekend z Voice of Poland za nami! Czas więc rozpocząć nasz cykl „Tysiące Głosów”. Kto pójdzie w ślady uczestników z tamtej edycji show : Oli Turoń, Asteyi Dec i innych?

Naszą uwagę przykuł Sami Harb. Wokalistka genialnie wykonał na przesłuchaniach w Ciemno utwór „Love on The Brain”.

Poznajcie go bliżej

SAMI HARB

Pochodzi ze Stanów Zjednoczonych, ale jego rodzinne korzenie sięgają Bejrutu. Turysta i włóczykij. Inspiracji muzycznych szukał na całym świecie, stąd pomysł o przeprowadzce do Polski. Najpierw spokojny Sopot, później głośna Warszawa. Na co dzień nauczyciel języka angielskiego w szkole podstawowej, wieczorami gwiazda sceny.

Damian: Witaj Sami. Wielkie dzięki za wywiad! Wspaniałe wykonanie w dzisiejszym odcinku Przesłuchań w Ciemno! Gratulacje!

Damian: Chciałbym zapytać o twoje początki muzyczne. Kiedy rozpoczęła się twoja „muzyczna droga”?

Sami Harb: Moja mama mówiła mi, że śpiewałem pierwsze słowa. Tak naprawdę moja droga rozpoczęła się w wieku 10 lat. Wtedy zdobyłem pierwsze doświadczenie sceniczne jako chórzysta w szkolnym chórze. Rok później zdobyłem główną rolę w szkolnym przedstawieniu i cały stres, emocje wróciły. Ten czas był świetny do wyrażania siebie. Od tego momentu za każdym razem chciałem występować i być na scenie.

13062267_673938789410475_4992580758105438640_n.jpg

Damian: Jesteś nauczycielem języka angielskiego a po tzw. „po godzinach” zmieniasz się w wokalistę. Jakiego rodzaju muzykę tworzysz?

Sami Harb: Mój gatunek muzyczny myślę, że można zaliczyć do Acoustic Soul. Staram się tworzyć ballady, które będą odzwierciedlały to co czuje w danym momencie. Na przykład kiedy czuje zawód miłosny – to mógłbym napisać wolną balladę, która w pewnym sensie byłaby dla mnie terapią. Dla mnie to muzyka jest formą przekazania uczuć.

Damian: Jak każdy wokalista, artysta z pewnością masz osoby, które Cię inspirują. Kto jest dla Ciebie największą inspiracją muzyczną?

Sami Harb: Dla mnie największą inspiracją jest Whitney Houston. Jej głos jest nieprawdopodobnie emocjonalny i zdecydowanie inspirujący dla mnie. Pokazała, że dzięki pracy można polepszyć swój wokal. To wielka artystka.

14141577_1154167441296701_3853088304309964620_n

Damian: Dziś oficjalnie ruszyła 7.edycja Voice of Poland. Jak to się stało,że postanowiłeś wziąć udział w tym programie?

Sami Harb: To dość śmieszna historia ale zdecydowałem się wziąć udział w Voice of Poland ponieważ moi uczniowie „popchnęli” mnie na Przesłuchanie w Ciemno. Podczas naszych lekcji my często śpiewamy piosenki. W trakcie jednej z nich, powiedzieli mi aby iść dalej w stronę muzyki. Moi uczniowie są najlepsi w Polsce!

Damian: Teraz myślę dość zaskakujące pytanie – Z którym z polskich wokalistów lub wokalistek chciałbyś zaśpiewać w duecie i dlaczego?

Sami Harb: Gdybym miał taką możliwość, chciałbym zaśpiewać z Kayah. Ona ma wspaniały, głęboki i emocjonalny wokal. Wspaniale wyraża siebie w muzyce. Byłoby dla mnie zaszczytem ją poznać i z nią zaśpiewać.

Damian: Mam nadzieję, że marzenie się spełni.

13076699_673938266077194_1599417649262920930_n.jpg

Damian: Gdzie możemy Cię zobaczyć w najbliższym czasie?

Sami Harb: Najczęściej można mnie zobaczyć w warszawskim klubie „Syreni Śpiew”. Nazywają mnie tam zwierzęciem scenicznym ze względu na moją dużą ilość energii na scenie, którą otrzymuje od publiczności. Występuje również na weselach, w pubach i restauracjach.

Damian: Sami – Bardzo dziękuje Ci za wywiad. Trzymam za Ciebie Kciuki. A was zapraszam do odwiedzania fan page’a Samiego : https://www.facebook.com/samixharb/

 

