48e426e2-f0ff-11e1-bc9c-0025b511226e.jpg

Za nami pierwszy odcinek jednego z najpopularniejszych kulinarnych show na Świecie. Mowa oczywiście o Masterchefie. Kolejny odcinek już jutro a dziś prezentujemy wam wywiad z jedną z uczestniczek programu.

WP_20160910_15_56_57_Pro[1].jpg

SARA DRABIK KOTT

Sara Drabik Kott to uczestniczka programu Masterchef, która w ostatnim odcinku zaprezentowała swoje dania. To bardzo skromna, pełna dobroci osoba.

Damian: Serdecznie dziękuje za rozmowę!

Damian :  Kiedy zaczęła się Twoja przygoda z gotowaniem?

Sara Drabik Kott : Mhmmm tak naprawdę to pierwsze kroki w kierunku gotowania stawiałam w liceum kiedy zaczęłam robić desery, a zaczęło się od Cremé Bruleé. W 2009 r. jesienią zaczęłam codziennie o godzinie 17.00 oglądać MasterChef UK z John Torode i Greg Wallace i wtedy otworzyłam oczy na takie cudowne składniki jak: Trufle, Polędwica Wołowa, Scallops, Foie Gras z Gęsi i wiele innych 🙂 które obecnie  stanowią podstawę w moim gotowaniu.

1f681ff7-42f1-4401-a066-10ec3d726410.jpg

Damian: Z jakiego dania jesteś najbardziej dumna?

Sara Drabik Kott: Jest ich wiele. Mogłabym tu wymienić: Beef Wellington
Carpaccio z Polędwicy Wołowej z Kremem z Białej Trufli i Parmegiano Regiano
Tatar z Łososia, Moussaka, Uovo En Ravioli , Cremé Bruleé, Tiramisù, Tarta Cytrynowa i wiele wiele innych.

Damian: Jak to się stało,że postanowiłaś wziąć udział w Masterchefie?

Sara Drabik Kott:  Mój Chłopak jest dla mnie największym wsparciem i to On mnie namówił do tego żebym wzięła udział w MasterChef.

CroppedFocusedImage160055050-50-gordon-ramsay-2.jpg

Damian: Kto jest dla Ciebie największym autorytetem kulinarnym i dlaczego?

Sara Drabik Kott: Gordon Ramsay jest wybitnym mistrzem, prawdziwym Chefem  i również w 2009 r. „zaraził” mnie swoją pasją do gotowania. Tak zaczęłam odkrywać nie kończące się możliwości, które się kryją w świecie kulinarnym. Z pewnością jego mogę uznać za jeden z największych autorytetów.

Damian:  Którego z jurorów uważasz za najlepszego kucharza?

Sara Drabik Kott: Myślę że zarówno Pani Magda Gessler jaki i Pan Michel Moran są wybitnymi i bardzo doświadczonymi kucharzami i restauratorami – największymi autorytetami kulinarnymi w Polsce.

Damian:  Czy tworzysz swoje, autorskie przepisy? Gdzie nasi czytelnicy mogą je znaleźć?

Sara Drabik Kott: Tak tworzę głównie moje własne przepisy (chociażby te które wymieniłam powyżej) jednak – Mój wujek był grekiem i nauczył mnie jednej ważnej rzeczy:
” Jak masz dobry przepis to nigdy go nie dawaj nikomu. To jest Twoje dzieło.”
Prowadzę natomiast Kulinarny blog na Facebook i tam można zasięgnąć inspiracji kulinarnej 🙂

WP_20160910_15_57_07_Pro[1].jpg

Damian: Serdecznie dziękuje za rozmowę. A was zachęcam do oglądania kolejnego odcinka Masterchefa już jutro o 20:00 a także do odwiedzania facebooka Sary : https://facebook.com/SaraKotek86/

