czerwinski-profilowe

4 września wystartowała kolejna, piąta już edycja programu Masterchef. Z pewnością to jeden z najbardziej popularnych programów kulinarnych na świecie. A jacy są uczestnicy polskiej edycji programu? Prezentujemy wam wywiad z jednym z uczestników.

48e426e2-f0ff-11e1-bc9c-0025b511226e

SZYMON CZERWIŃSKI 

Szymon Czerwiński to jeden z uczestników piątej edycji programu. Mogliśmy podziwiać jego dania wraz z jurorami w pierwszym odcinku. Jak to się stało, że zaczął gotować? Co planuje?

Damian: Dzień Dobry Panie Szymonie. Serdecznie dziękuje za wywiad.

Damian: Kiedy zaczęła się Pana przygoda z gotowaniem?

Szymon Czerwiński : Pierwsze kroki w kuchni stawiałem pod okiem mamy. To właśnie ona nauczyła mnie podstaw, oraz zaszczepiła ciekawość w świecie kuchni. Następnie podczas studiów samodzielnie poszerzałem swoją wiedzę, poprzez książki, a także warsztaty kulinarne.

Damian:  Jak to się stało, że postanowił Pan wziąć udział w programie MasterChef TVN?

Szymon Czerwiński : Uwielbiam organizować kolację dla moich przyjaciół oraz znajomych. Podczas jednego z takich spotkań padł pomysł występu w programie. Początkowo ten pomysł wydał mi się nierealny, ale po jakimś czasie dałem się namówić i wysłałem zgłoszenie.

Damian: Z pewnością jak każdy kucharz, ma Pan osobowości, które są dla Pana autorytetem w kuchni. Kto jest dla Pana tym największym autorytetem kulinarnym?

Szymon Czerwiński : Nie mam jednego autorytetu kulinarnego, w chwili obecnej obserwuję wielu polskich i zagranicznych szefów kuchni. Staram się nie ograniczać, mieć otwarty umysł i czerpać inspirację od najlepszych.

czerwinski-danie

Damian: Podczas castingu zaprezentował Pan kilka spektakularnych dań. Co Pan czuł kiedy dowiedział się Pan o dostaniu tzw. „fartucha” i przejścia do dalszego etapu programu ?

Szymon Czerwiński :W chwili, kiedy otrzymałem upragniony fartuch Masterchefa czułem niesamowitą radość. Uświadomiłem się w myśli, że to co robię ma sens, że moja kuchnia jest pomysłowa i smaczna – co potwierdziło szanowne Jury.

Damian: To było widać m.in po Pana oficjalnym facebooku  🙂

„Kto wie gdzie jest MISKA?  Fartuch jest !!! Jestem w 28 najszczęśliwszych kucharzy amatorów w Polsce !!! „ – źródło : Oficjalny profil Szymona Czerwińskiego.

14238172_1779024059005300_2494474163389328659_n
Źródło : Facebook programu Masterchef Polska 

Damian: W programie zasiada niezmiennie trójka jurorów. Którego z nich ceni Pan najbardziej i dlaczego?

Szymon Czerwiński : Cenię całą trójkę Jurorów. Panią Magdę za niesamowitą wiedzę i wyczucie smaku. Pana Michela za niebywałą wiedzę kulinarną, A Panią Anię za słodycz w jej deserach.

14199415_1776553412585698_7388090359307521433_n
Źródło : Oficjalny profil na facebooku Szymona Czerwińskiego

Damian: Myślę, że wielu naszych czytelników i widzów programu Masterchef z pewnością chciałoby wykorzystać Pana przepisy na potrawy. Gdzie można je znaleźć?

Szymon Czerwiński : Na chwilę obecną można mnie śledzić na facebook pod adresem: https://www.facebook.com/CzerwinskiSzymon/, oraz na stronie www: szymonczerwinski.com możecie znaleźć wiele interesujących przepisów.

Damian: Panie Szymonie – Serdecznie Dziękuje za wywiad. A Państwa zachęcam do odwiedzania strony : http://www.szymonczerwinski.com a także oglądania programu Masterchef w każdą niedzielę o 20:05!

