14212692_229334924131397_5847229770705718077_n.jpg

Czas na kolejny wywiad cyklu „Kulinarne Inspiracje”. Dziś w nim jeden z największych fanów Magdy Gessler. Przez miłość do gotowania postanowił wziąć udział w Masterchefie.

MAREK PUKAS 

14212692_229334924131397_5847229770705718077_n

W ostatnią niedzielę w programie Masterchef mogliśmy poznać ostatnich uczestników, którzy w tej edycji sięgnęli po tzw. „Fartucha”. Nie wszystkim ta sztuka się udała.

Dziś prezentujemy was młodego, ambitnego i wielkiego fana Magdy Gessler – Marka Pukasa, który na castingu urzekł jurorów swoimi daniami. Jakie ma plany? Jak to się stało, że wziął udział w programie?

Damian : Cześć! Wielkie dzięki, że znalazłeś dla nas chwilę:)

Damian: Jesteś bardzo młodą osobą. Kiedy zaczęła się twoja przygoda z gotowaniem?

Marek Pukas:  Moja przygoda z gotowaniem zaczęła się już kiedy chodziłem do gimnazjum. Zawsze chciałem gotować ale mama nigdy nie pozwalała mi i zawsze mówiła, żebym się nie pchał do garów. Po gimnazjum poszedłem do szkoły gastronomicznej żeby nauczyć się czegoś więcej tak więc zacząłem więcej gotować I w ten sposób udoskonalałem swoje umiejętności.

48e426e2-f0ff-11e1-bc9c-0025b511226e1444225908e4d6ad8d30f8e41a30f3fccef6d5f024MasterChef

Damian: Jak to się stało, że postanowiłeś wziąć udział w programie?

Marek Pukas: O wzięciu udziału w programie marzyłem od kiedy pierwsza edycja pojawiła się w telewizji wtedy powiedziałem sobie,że kiedyś spróbuję i dam z siebie wszystko żeby wyszło jak najlepiej.Nie miałem jeszcze skończonych 18 lat więc nie mogłem się zgłosić dopiero teraz kiedy skończyłem osiemnaście lat postanowiłem iść na casting no i się udało:)

Damian: Z pewnością w swoim życiu zrobiłeś i próbowałeś już wielu dań i przepisów. Czy jest jakieś danie, które zrobiłeś z którego jesteś dumny? Co to takiego?

Marek Pukas: Daniem z którego jestem bardzo Dumny jest oczywiście risotto,które przygotowałem na casting do Masterchefa i którym tak naprawdę wygrałem przepustkę oraz Fartuch do tego żeby walczyć dalej w programie.

14225351_233041313760758_4608948184162603392_n.jpg
Źródło : Facebook oficjalny Marka Pukasa

Damian: W programie mogliśmy się dowiedzieć, że jestem największym fanem Magdy Gessler. Za co uwielbiasz Magdę Gessler?

Marek Pukas: Magdę Gessler uwielbiam za to, jaka jest ponieważ jest bardzo ciepłą i miłą osobą. Od niej mogę się bardzo dużo nauczyć bo ma bardzo potężną wiedzę i doświadczenie.  Kiedy ją poznałem spełniło się moje, tak naprawdę największe marzenie bo marzyłem o tym od dziecka dlatego też jestem mega podekscytowany i szczęśliwy z tego powodu że poznałem panią Magdę.

marekpukas_images_thumb420_220.jpg

Damian: Kto jest dla Ciebie największą inspiracją w Kuchni?

Marek Pukas: Największą moją inspiracją kulinarne jest moja siostra i babcia. Od babci  nauczyłem się bardzo dużo rzeczy, od siostry tak samo. Obie zawsze mnie wspierają i wierzą we mnie za co im bardzo dziękuję.

5bc1573f-bb9a-4f12-bc1e-5937fd3ca4a2.jpg

Damian: Podczas castingu do Masterchefa – jurorzy byli zachwyceni twoimi daniami. Opinia, którego z jurorów programu jest dla Ciebie najważniejsza?

Marek Pukas: Dla mnie opinia każdego z Jurorów jest bardzo ważna bo każdy zna się na tym co robi i każdy jest w swoje dziedzinie fachowcem. Każde zdanie jest dla mnie cenną nauką i mega doświadczeniem

Damian: Jakie są plany na przyszłość? Czy są one związane z gotowaniem?

Marek Pukas: Moje plany na przyszłość są takie, że chciałbym pracować jako kucharz w restauracji, być może następnych latach jako szef kuchni oraz chce otworzyć w przyszłości swoją własną restaurację i do tego dążę i mam nadzieję że to marzenie również się spełni

Damian: Marek – Życzę spełnienia marzeń! I trzymam kciuki za Ciebie w dalszej części programu. A was zachęcam do oglądania programu Masterchef w niedzielę od 20:05. a także odwiedzania profilu Marka na Facebooku : https://www.facebook.com/pukasmarekmastercheftvn/

 

