dominika-slowik

W ubiegłą niedzielę poznaliśmy finałową czternastkę 5.edycji programu Masterchef w TVN. Prezentujemy wam wywiad z jedną z uczestniczek finału – Dominiką Słowik

48e426e2-f0ff-11e1-bc9c-0025b511226e

DOMINIKA SŁOWIK 

Dominika Słowik to jedna z uczestniczek programu Masterchef TVN. Swoją konsekwencją i wspaniałymi daniami zdobyła miejsce w finałowej czternastce 5. edycji programu.

Damian: Witaj Dominika. Wielkie dzięki, że znalazłaś dla nas chwilę między swoimi kulinarnymi obowiązkami.

Damian: Kiedy poczułaś, że kuchnia jest dla Ciebie czymś ważnym?

Dominika Słowik: Moje gotowanie zaczęło się dopiero na studiach. Jeszcze 5 lat temu nie potrafiłam gotować. Dopiero gdy na studiach tak bardzo brakowało mi pysznej kuchni mojej mamy, nie miałam wyjścia musiałam zacząć dla siebie gotować. Bez dwóch zdań na studiach byłam mistrzynią makaronów – czyli najszybsze dania w 20 minut dla studenta.

Damian:  Jakie było pierwsze danie, które ugotowałaś ?

Dominika Słowik : Tak naprawdę zaczynałam od najprostszych dań! Moim pierwszą potrawą była ryba po grecku, która niby dumnie brzmi i wydaje się bardzo skomplikowana, ale nic bardziej mylnego. Już po pierwszym przyrządzeniu tak bardzo mi smakowała i tym samym nie zraziła mnie abym ciągle odkrywa coraz to nowsze smaki.

1444225908e4d6ad8d30f8e41a30f3fccef6d5f024MasterChef

Damian: Trwa 5 edycja programu Masterchef. Zresztą dla Ciebie przygoda w programie trwa nadal bo znalazłaś się w finałowej czternastce programu. Jak to się stało, że postanowiłaś wziąć udział w programie?

Dominika Słowik : Jeszcze rok temu oglądając poprzednią edycję MasterChefa nie myślałam o wzięciu udziału. Zawsze myślałam, że to co gotuje jest fajne, smaczne, interesujące, ale nie na miarę MasterChefa. Do programu zgłosiłam się dzięki mojej koleżance, która 3 dni przed castingiem wysłała mi prostego smsa: „Słowik są nabory do Master Chefa idziesz???!!!”
Nim się obejrzałam już siedziałam w pociągu do Gdyni, z sernikiem z pietruszki i wypełnionym formularzem na prędce. Jechałam tam z nadzieją, że mi się uda!

-1x-1.jpg

Damian:  Kto jest dla ciebie największym autorytetem kulinarnym i dlaczego?

Dominika Słowik: Autorytetów kulinarnych mam mnóstwo, ale chyba takim największym moim autorytetem jest zdecydowanie Massimo Bottura! Wybitny szef kuchni, który tworzy dzieła sztuki na talerzu. Marzę móc kiedyś odbyć u niego staż, a następnie osiąść gdzieś pośród winnic Toskanii, i otworzyć własną małą magiczną trattorie z pysznym prostym jedzeniem i cudownym włoskim winem.

Damian :  Zdanie którego z jurorów Masterchefa jest dla ciebie najważniejsze i dlaczego ?

Dominika Słowik : Zdanie każdego z jurorów jest dla mnie ważne, bo zarówno Ania, jak i Micheal i Pani Magda, posiadają w sobie wielką pasję do gotowania, która bazuje na bardzo wielkiej wiedzy oraz doświadczeniu w kuchni, które jest bezcenne!

Damian: Serdecznie dziękuje Ci za rozmowę i życzę Powodzenia w dalszych odcinkach programu!

A was zapraszam do odwiedzania fanpage’a Dominiki : https://www.facebook.com/slowikmasterchef/?fref=ts

a także jej strony : http://www.rabanwkuchni.pl

