collage.jpg

Za nami kolejny odcinek muzycznego show Telewizji Polskiej – The Voice of Poland! Po raz kolejny trenerzy programu znaleźli osoby, które dołączyły do ich drużyn. Mamy dla was wywiad z jednym z uczestników programu.

Kolejny tydzień poszukiwań najlepszego głosu w Polsce przez jurorów programu Voice of Poland za nami! Jednym z talentów „wyłowionych” przez trenerów był Tomasz Turek. Jak to się stało, że jest w programie? Jakie ma plany? Postaraliśmy się go podpytać.

14449951_339887893017540_7100026734866581964_n.jpg

 TOMASZ TUREK 

Damian: Cześć! Wielkie dzięki, że znalazłeś dla nas chwilę czasu.

Damian: Z pewnością to jedno z najmniej ambitnych pytań, jakie można zadać ale wbrew pozorom bardzo ciekawe. Kiedy i jak zaczęła się twoja przygoda z muzyką?

Tomasz Turek: Moja przygoda z muzyką zaczęła się dosyć wcześnie, bo już jako 6-latek grałem w teatrze amatorskim. Należałem również do gromady zuchowej, a następnie harcerskiej, gdzie nasza drużynowa wysyłała mnie na różne konkursy piosenki. Podobnie było w szkole podstawowej, gdzie śpiewałem na apelach szkolnych, uroczystościach i przeglądach

ru-0-r-650,0-n-cA2171131Q9SR_the_voice_of_poland_6_online_odcinek_3.jpg

Damian: W ostatnią sobotę mogliśmy Cię zobaczyć w Przesłuchaniach w Ciemno do The Voice of Poland. Zaśpiewałeś utwór Justina Timberlake „Can’t Stop the Feeling”. Jak to się stało, że postanowiłeś wziąć udział w Voice of Poland?

Tomasz Turek: Do udziału w The Voice of Poland namówiły mnie moje siostry. Gdyby nie one, pewnie by mnie tam nie było, ponieważ brakuje mi wiary we własne możliwości oraz nie jestem zbyt pewny siebie 🙂 Zrozumiałem, ze poprzez udział w programie będę mógł wiele się nauczyć, bo jestem samoukiem i brakuje mi warsztatu, zdobędę trochę doświadczenia i jest to wspaniała przygoda, a atmosfera tam towarzysząca, a także ludzie, których miałem okazję poznać są nie do opisania.

Damian: Jak się okazało warto było zaryzykować. Kierując naszą rozmowę na trochę inny tor, chciałbym spytać o Autorytety. Kto jest dla Ciebie największym autorytetem muzycznym i dlaczego?

Tomasz Turek: Przyznam szczerze, że staram się nie mieć autorytetów. Jednak bardzo szanuję ludzi lepszych ode mnie, ponieważ wiem, że wiele mogę się od nich nauczyć. Nie próbuje natomiast nikogo naśladować- staram się być sobą, bo uważam, że bycie autentycznym jest cudowną cechą

Damian: Cytując tekst jednej z piosenek „Byle być sobą (..)”.

ru-0-r-650,0-n-aQ2288248JMVi_tomasz_turek_kim_jest_uczestnik_voice_of_poland.jpg

Damian: Gdybyś mógł wybrać osobę z którą chciałbyś zaśpiewać duet – byłby/byłaby to ….. i dlaczego?

Tomasz Turek: Miałem okazję śpiewać już w duecie z Margaret, co było dla mnie jednym z ważniejszych wydarzeń muzycznych w moim życiu. Na maksa ucieszyłbym się również, gdybym mógł zaśpiewać razem z Ed’em Sheeran’em, Jessie J, czy z Rihanną, bo są to osoby, które mega mnie inspirują.

Damian: Którego z jurorów programu uważasz za najlepszego muzyka ?

Tomasz Turek:  Każdy z jurorów ma ogromną wiedzę i talent. Tworzą także muzykę, w totalnie innych od siebie klimatach, dlatego ciężko jest mi wybrać najlepszego, bo wiem, że od każdego można się wiele nauczyć. 🙂 Najlepiej poznałem Andrzeja Piasecznego i przyznam szczerze, że jest świetnym Trenerem!

WYSTĘP W PRZESŁUCHANIACH W CIEMNO (KLIKNIJ)

Damian: Jakie są twoje plany na przyszłość? Czy są one związane z muzyką?

Tomasz Turek: Mam bardzo dużo planów! Przede wszystkim cały czas chcę rozwijać się muzycznie, zacząć tworzyć własne single i może kiedyś nagrać własną płytę. Wiem, ze bardzo dużo pracy przede mną, ale jestem pewny, że nie pójdzie to na marne

Damian: Z pewnością twoi fani (a zwłaszcza fanki) są ciekawi, gdzie można Cię zobaczyć w najbliższym czasie?

Tomasz Turek: W listopadzie zaśpiewam wspólnie z uczestniczką TVOP 7- Karoliną Gefert, na koncercie charytatywnym w Sanoku

Damian: Wielkie dzięki za rozmowę! W imieniu całej ekipy życzymy Ci sukcesów muzycznych i nie tylko!

A was zachęcam do odwiedzania fanpage’a Tomka : https://www.facebook.com/TomaszTurekVOP/

 

