collage.jpg

Kolejny tydzień w Przesłuchaniach w Ciemno w The Voice of Poland za nami! Mamy dla was wywiad z jedną z uczestniczek.

The Voice of Poland – Najlepszy głos nabrał tempa. Trenerzy wybierają już naprawdę świetne głosy do programu. Jeden z nich ma Beata Spychalska, która w brawurowy sposób w Blindach wykonała utwór Adele.

0005y7wzw3qernyy-c122

BEATA SPYCHALSKA 

Damian : Cześć! Bardzo się Cieszę, że znalazłaś dla nas chwilę. Serdecznie gratulujemy Ci występów w Przesłuchaniach w Ciemno

Damian: Jak zaczęła się twoja przygoda z muzyką?

Beata Spychalska : Śpiewam od lat 3 i nie było dobrze od samego początku, ale swoje skrzydła rozwinęłam z biegiem czasu, ale to tylko dzięki mojej pracy i ambicji. Muzyką zaraził mnie mój tata, moja mama i siostra, pochodzę z bardzo muzykalnej rodziny. Odkąd tylko pamiętam,  wszędzie dookoła w moim domu była muzyka, ale talent zawdzięczam tacie. Pracuję w rodzinnym biznesie,  jest to Gospodarstwo Agroturystyczne, prowadzę je z mamą, nie jest lekko, ale nikt nie mówił że będzie łatwo. Robię dwie rzeczy w życiu, które kocham czy może być lepiej?. Jak się robi to co się kocha, to na wszystko znajdzie się czas.

Damian:  Jak to się stało, że postanowiłaś wziąć udział w Voice of Poland?

Beata Spychalska: Zdecydowałam się na udział w programie, dzięki mojej rodzinie, która z całego serca mi kibicuje w programie i poza nim.  Miałam cichą nadzieję, że odwróci się Maria Sadowska bądź Tomson i Baron. Miałam takie szczęście, ponieważ odwróciły się wszystkie fotele. Wybrałam Marie, choć idąc do programu, chciałam być w drużynie Tomsona i Barona. Nie żałuję swojej decyzji!.

Damian: Gdybyś mogła wybrać osobę z którą chciałbyś zaśpiewać duet – byłby/byłaby to ….. i dlaczego?

Beata Spychalska: Hm.. to bardzo trudne ale myślę, że chciałabym zaśpiewać z Panią Krystyną Prońko. Ma w sobie pewną moc i lubie jej utwory.

Damian: Kto jest dla Ciebie największym autorytetem muzycznym i dlaczego?

Beata Spychalska: Mam trzech idoli w swoim życiu, jest nią Adele, Krystyna Prońko i Maryla Rodowicz.

ru-0-r-650,0-n-Nf2287995ZNm1_beata_spychalska_kim_jest_uczestniczka_voice_of_poland_ktora_wyz.jpg

Damian: Jakie są twoje plany na przyszłość?

Beata Spychalska : Po programie chciałabym nadal śpiewać dla swoich fanów, którzy już są i dla tych wszystkich, którzy wierzą we mnie i mój talent, który na pewno z każdym dniem jest coraz piękniejszy, ponieważ mimo udziału w programie nadal szlifuję swoje umiejętności. Na pewno będę nadal zarażać wszystkich muzyką, jak robiłam to do tej pory. Obecnie pracuję nad własną płytą, mam cichą nadzieję, że nie zawiodę moich fanów i słuchaczy, których z każdym dniem jest coraz więcej.

Wcześniej brałam udział w dwóch innych programach, był to X Factor oraz Mam Talent, niestety bez owocnych wyników. Ogromnie się cieszę, że wzięłam udział w The Voice of Poland, wierzę że dzięki temu programowi, osiągnę to o czym zawsze marzyłam, mam na myśli autorską płytę, nad którą już teraz pracuje.

Wychodząc na scenę, nie czułam nic, tylko pomyślałam : cyt. Beata ,kurczę to twoje najważniejsze 90s w życiu- Ogarniesz!. W tym momencie, złapałam mikrofon na statywie i nogi zrobiły się jak z waty. Serdecznie dziękuję Panu reżyserowi, który na próbie podpowiedział mi że tak będzie lepiej. Miał rację w 100%, gdyby nie ten statyw to już bym padła. Emocje niedopisania! Wrażenia po występie i dialog, który prowadziłam z trenerami, jednocześnie stresujący jak i przyjemny, wtedy kiedy się słyszy same superlatywy.

719e27eca034775fcdad9ddcc044.1000.jpg

Damian:  Którego z jurorów programu uważasz za największego i najlepszego muzyka i dlaczego?

Beata Spychalska: Moim zdaniem najbardziej nieprzewidywalnym trenerem jest Andrzej Piaseczny, ponieważ wydawałoby się, że jest bardzo stonowaną i spokojną osobą, ale tak naprawdę drzemie w nim wulkan energii i jego wypowiedzi są bardzo nurtujące i ciekawe, warto wysłuchać jego myśli.

Damian: Serdeczne dzięki za wywiad! Życzę Ci wielu sukcesów w życiu jak i w Voice of Poland!

A was zachęcam do odwiedzania fanpage’a Beaty : https://www.facebook.com/beataspychalskaSimplyWoman/?fref=ts

 

