collage

„Tysiące Głosów” to cykl w którym prezentujemy wam młodych, zdolnych artystów z całej Polski, którzy rozpoczynają swoją drogę ku muzycznej popularności. Czas na kolejny odcinek.

uid_784d1ddd3e8b25bd9a95e46113eb496d1474110834222_width_592_play_0_pos_0_gs_0_height_562.png

FILIP RYCHCIK

Za nami kolejny odcinek bitew w programie The Voice of Poland. W ubiegłym tygodniu zwycięsko z jednej z nich wyszedł właśnie on – Młody i utalentowany Filip Rychcik.

Damian: Cześć! Bardzo się Cieszę, że znalazłeś dla nas chwile! Jeszcze raz Gratuluje wygranej Bitwy w Voice of Poland

Filip Rychcik : Bardzo dziękuje.

Damian: Pierwsze pytanie to można powiedzieć „wielka nuda” jednak myślę, że warto je zadać. Jak zaczęła się twoja przygoda z muzyką?

F.Rychcik: Śpiewać zaczynałem już w najmłodszych latach. Pierwsze występy były już w zerówce a w późniejszych latach występowałem na różnych akademiach szkolnych itp.:)

Damian: Przez te wszystkie lata muzyka pozostała z Tobą. Co uważasz za swój największy życiowy sukces?

F.Rychcik: Mój największy życiowy sukces? Ludzie, którzy są wokół mnie! Zdecydowanie 🙂
Zgromadziłem grono przyjaciół, bardzo oddanych fanów, dzięki którym jestem po prostu szczęśliwy!

Damian: Wracając już do samego programu jakim jest The Voice of Poland. Brałeś już udział w Przesłuchaniach w Ciemno jakiś czas temu i wtedy się nie udało. Trenerzy się nie odwrócili, Co więc spowodowało że zdecydowałeś się na powrót?

F.Rychcik: Wróciłem do programu, ponieważ czuje, ze to odpowiedni moment 🙂 Mam zespół, tworze i śpiewam muzykę autorska. Częściowo też za namową znajomych 🙂

ru-0-r-650,0-n-cA2171131Q9SR_the_voice_of_poland_6_online_odcinek_3.jpg

Damian: Jak wiemy w programie jesteś pod opieką Andrzeja Piasecznego. Czym się kierowałeś wybierając właśnie jego na trenera?

F.Rychcik:  Intuicją. Przy okazji wiem, ze Andrzej jest cudownym człowiekiem..😉 a jak już wracać, to tam, gdzie się odniosło już sukces 😉

Damian: Kontynuując naszą rozmowę o Voisie, Którego z trenerów programu uważasz za największego muzyka?

F.Rychcik: Hm.. To ciężkie pytanie. Uważam, ze wszyscy trenerzy VOP sa bardzo dobrymi muzykami, nie umiem wskazać jednego 🙂

jessiej_ok_web

Damian: A kto jest dla Ciebie największym autorytetem muzycznym?

F.Rychcik: Jeśli chodzi o autorytety muzyczne, to nie mam jednego. Obok amerykańskiej wokalistki Beyonce czy brytyjskiej Jessie J Justina Timberlake’a jest też np. Natalia Kukulska, Siostry Przybysz itp.

Damian: Gdybyś mógł stworzyć duet ze światową gwiazdą muzyki byłby/byłaby to… i dlaczego?

F.Rychcik:  Jeśli duet, to z Jessie J lub Beyonce. Obie te wokalistki są cholernie zdolne i byłby to dla mnie ogromny zaszczyt zaśpiewać z którąś z nich.

Damian: Twoje wykonanie znalazło się w naszym rankingu – Najlepszej TOP10 występów z Przesłuchań w Ciemno. The Voice of TOP10 (RANKING) Jak to się stało, że wybrałeś akurat utwór „Jutro” zespołu LemON?

F.Rychcik: Taaaak! Jestem bardzo miło zaskoczony!! To ogromne wyróżnienie 🙂
Utwór wpada w ucho, jest hitem rozgłośni radiowych. Dlatego znalazł się na mojej liście piosenek, które chciałbym zaśpiewać w przesłuchaniach. Traf chciał, ze został mi przydzielony 🙂

11536126_114097288925891_6046826432553973426_n.png

Damian: Na koniec chciałbym spytać o twoje plany – Jakie są twoje plany na przyszłość?

F.Rychcik: Mogę powiedzieć jedno : Jeszcze więcej muzy
Wraz z moim zespołem PARAJATSI powoli ruszamy z koncertami 🙂 zapraszam na Naszego Fanpage’a FAN PAGE ZESPOŁU

Damian : Serdecznie dziękuje za rozmowę! Życzę spełnienia wszystkich muzycznych marzeń. A was zachęcam do oglądania programu The Voice of Poland z udziałem Filipa Rychcika.

