ru-0-r-650,0-n-ZP2294872YfuS_ewelina_lisowska_plyta_ponad_wszystko_5_dowodow_ze_warto_czekac.jpg

„Ponad Wszystko” to najnowsze wydawnictwo od Eweliny Lisowskiej. Czy to miła niespodzianka po nieudanym krążku „Nowy Horyzonty” ?

66df45c9_jpg-lg

Ewelina Lisowska to młoda i bardzo utalentowana wokalistka. Artystka parę dni temu wydała swój 3 studyjny album pt. „ Ponad wszystko”.

Na płycie znaleźć możemy 15 utworów w języku polskim takie jak:

CD 1:
1. Czarny pas
2. Zakochaj się
3. Na noże
4. W domu zabawek
5. Każdej nocy
6. Mniej więcej
7. Na chwilę
8. W ogień
9. Każdej nocy II
10. Ponad wszystko

CD2:
1. Zatrzymaj się
2. Zrób to
3. Prosta sprawa
4. Niebo/Piekło (JARO Remix)
5. Prosta Sprawa (P.D.A Remix)

„To najbardziej osobisty album w mojej karierze. Nigdy dotąd nie słyszeliście Eweliny tak szczerej i tak otwarcie mówiącej o swoich obawach, lękach i nadziejach” – mówi o „Ponad wszystko” sama artystka. Piosenkarka dodała jeszcze, że „Ta płyta jest bardzo smutna, wzruszająca, ale wydaje mi się, że w tym całym wzruszeniu jest po prostu piękna”.

Płytę rozpoczyna utwór pt. „Czarny pas”. Uważam, że jest to całkiem dobre rozpoczęcie albumu. Nie jestem wielkim fanem artystki i wcześniejsze piosenki nie przydały mi do gustu, ale utwór ten jest naprawdę dobry!

Następną piosenką na płycie jest „ Zakochaj się”. Troszkę mam problem z tym utworem, ponieważ nie zainteresował mnie podczas słuchania. Muzyka idzie w kierunku nowoczesnym, natomiast tekst zostawia dużo do życzenia i niestety całość nie porywa a szkoda.

„Na noże” to kompozycja spokojniejsza, ale przyjemna. Zdecydowanie wolę taki styl niż w piosence poprzedniej. Refren jest ciekawy, który szybko wpada w ucho. To dobra propozycja.

Kolejnym utworem jaki znajdziemy na płycie jest „W domu zabawek”. Artystka do współpracy zaprosiła Czesława Mozila.  Utwór nie porwał mnie, jest po prostu zwyczajny. Spodziewałem się dużo fajniejszego kawałka.

Następnym utworem jest piosenka pt. Każdej nocy”. Piosenka wydaje się nowocześniejsza bardziej przypominająca styl Cleo, jest to zupełnie inna Ewelina Lisowska. Niestety piosenka jest nudnawa i mało ciekawa.

Numer 6 na płycie to „Mniej więcej” jest to wreszcie trochę szybsza piosenka w stylu samej artystki.  Jest całkiem ok.

„Na chwilę” to kolejna kompozycja znajdująca się na albumie i przyznam, że jest to bardzo fajna piosenka. Przyciąga dobry tekst oraz muzyka. Takich piosenek proszę więcej J

Następną piosenką na płycie jest piosenka pt. „W ogień?” Jest to zupełnie inna Ewelina Lisowska. W pełni nowoczesna i odbiegająca od typowego popu. Piosenka jest całkiem przyjemna jednak nic więcej.

„Każdej nocy II” to numer 9 na płycie. Piosenka jest magiczna i troszkę tajemnicza. Bardzo spodobała mi się melodia, jest naprawdę super. Brakuje mi w tej piosence takiego tupnięcia i rockowego charakteru artystki.

Pierwszą część płyty kończy utwór pt. „Ponad wszystko”. Piękna piosenka i niewątpliwie perełka na płycie. Brawo za tak dobrą kompozycję.

Czas na drugą część albumu i od razu mocne uderzenie na które czekałem od początku słuchaniu albumu. Utwór pt. „ Zatrzymaj się” jest to zdecydowanie kawałek, który w pełni mi odpowiada. Artystka wreszcie pokazała swój rockowy pazur, którego bardzo brakuje w poprzednich propozycjach.

Następnym kawałkiem na płycie jest piosenka pt. „Zrób to!” i jest to kolejna super piosenka!. Piosenka jest energetyczna, bardzo szybko wpada w ucho i sprawia, że chłodne jesienne dni mogą być cieplejsze. Piosenka nawiązuje do tego, aby spełniać swoje marzenia i walczyć o swoje szczęście.

Pod numerem 13 znaleźć można piosenkę pt. „Prosta sprawa”. Szczerze przyznam, że bardzo lubię tą piosenkę i już od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie. Jest to świetna propozycja.

ru-0-r-650,0-n-YC2297053s8JS_ewelina_lisowska_przekonuje_zrob_to_piosenka_hitem_jak_prosta_sp.jpg

Przedostatnią piosenką na płycie jest „Niebo”. Piosenka jest w wersji remixu, ale również jest to fajna piosenka.

Płytę kończy również remix piosenki „Prosta sprawa”. Bardzo fajnie, że również taka wersja pojawiła się na płycie. Jest świetna!

Podsumowując cały album stwierdzam, że piosenki zawarte na CD.1 nie porwały mnie, niestety w większości były nudne i zdecydowanie brakowało tam poweru. Całą płytę ratuje CD.2, które jest naprawdę świetne. Taka Ewelinę Lisowską lubię najbardziej i dlatego właśnie te piosenki przypadły mi do gustu.

Ocena : 8/10

