olly-murs-24-hrs-album-cover-compressed

Olly Murs to młody brytyjski wokalista, który swoim głosem  podbija nie tylko Europę, ale także cały Świat. Poza śpiewaniem piosenek zajmuje się również komponowaniem ich. Trzeba przyznać, że artysta nie stoi w miejscu. 11.11.2016 wokalista wydał swój kolejny muzyczny krążek. Zapraszam na relację z tej bardzo ciekawej muzycznej przygody.

OllyMurs_lg_950x440-1-a574a2c8a9.jpg

Olly Murs to bardzo płodny muzycznie wokalista. 11 listopada wydany został najnowszy album pt. „24 HRS”. Na płycie znajdziemy 16 piosenek takich jak:

  1. You Don’t Know Love,
  2. Years & Years,
  3. Grow Up,
  4. Unpredictable,
  5. Back Around,
  6. Deeper,
  7. 24 Hrs,
  8. Private,
  9. Love You More,
  10. Read My Mind,
  11. Better Than Me,
  12. Flaws,
  13. That Girl,
  14. Before You Go,
  15. Better Without You,
  16. How Much for Your Love

„You Don’t Know Love” to piosenka, która rozpoczyna płytę. Musze przyznać, że jest to dla mnie jedna z lepszych piosenek. Bardzo lubię styl muzyczny, którym kieruje się Olly Murs. Utwór jest energiczny i to na pewno godne rozpoczęcie albumu.

Po pełnym energii utworze przechodzimy do nieco spokojniejszych klimatów. „Years & Years” to bardzo ciekawy, spokojny kawałek, pokazujący, że ta płyta jest różnorodna. Dla mnie piosenka jest świetna i na pewno nie raz będę do niej powracał.

„ Grow Up” to dla mnie jedna z perełek jakie znajdziemy na płycie. Piosenka już od samego początku bardzo przypadła mi do gustu. Co tu dużo mówić? Jest po prostu genialna.

Pod numerem 4 znajdziemy piosenkę pt. „Unpredictable”. Jest to trochę inny utwór od pozostałych, ale jest bardzo przyjemny i energiczny. Jest to dobra propozycja.

„Back Around” to znowu bardzo dobra propozycja. Bardzo się cieszę, że płyta jest w takim energicznych klimacie, który zdecydowanie pobudza do życia.

Następnym kawałkiem na płycie jest „Deeper”. Piosenka znowu jest szybszym utworem, ale jakoś najmniej mnie zaciekawił, nie mniej jednak znajdą się wierni fani, którzy docenią tą kompozycję, dla mnie czegoś brakuje.

„24 Hrs” to tytułowy kawałek albumu. Słuchając utworu stwierdzam, że to zupełnie nowa odsłona wokalisty, Piosenka jest zupełnie w innym stylu i mam wrażenie, że nieco odstaje od płyty, ale być może właśnie to staje się komplementem.

Półmetkiem na płycie jest utwór pt. „Private”. Mnie trochę ten utwór nie przekonał. Jest on nowoczesny, inny, ale trochę nie dla mnie. O ile zwrotki są zachęcające tak niestety refren leży a szkoda.

Dziewiątą piosenką jest „Love You More” i przyznam, że to ciekawa propozycja. Jak w przypadku pozostałych piosenek zauważyć można energiczny styl. Piosenka jest przyjemna.

„Read My Mind” – piosenka bardzo mi się podoba. Przypomina mi troszkę początek samego albumu, który dla mnie jest genialny. Takiego Olly Mursa uwielbiam.

Kolejnym fajnym kawałkiem jest „Better Than Me”. Słuchając płyty nie odczuwa się, że za oknem jest zimna jesień. Dominuje dużo pozytywnej energii a sam wokalista świetnie wie jak to przekazać.

Pod numerem 12 znaleźć można „Flaws” Przyzwoity, spokojny utwór, zupełnie nie przekombinowany a zarazem potrafiący zaciekawić. Kocham takie ballady.

Po spokojnej piosenkę przechodzimy do szybszej kompozycji. „That Girl” to niezwykła muzyczna przygoda.

„Before You Go” to kolejny kawałek na płycie i kolejny bardzo interesujący. Nie można odmówić precyzji, talentu jaki posiada Olly Murs. Na pierwszy rzut oka proste propozycje, które posiadają w pełni nowoczesny charakter.

„Better Without You” to przedostatni numer na płycie. Co tu dużo mówić? Jest to kolejna dobra piosenka do której nie mam zastrzeżeń. Po prostu utwór mi się podoba i według mnie jest ok.

Całą płytę kończy kolejna przepiękna ballada pt. „How Much for Your Love”. Jest to idealne zakończenie albumu, który dla mnie jest czymś świetnym. Cieszę się, że nie rozczarowałem się a wręcz tylko utwierdziłem w tym jak wielki jest Olly Murs.

Ocena :  10/10

