Gwiazdy słuchają #10

Czas na kolejną odsłonę naszego cyklu „Gwiazdy słuchają”. Sprawdźcie co słuchają gwiazdy muzyki i uczestnicy programów telewizyjnych.

Czas na kolejną odsłonę naszego cyklu „Gwiazdy słuchają”. Uczestnicy programów telewizyjnych i gwiazdy muzyki prezentują w nim swoje ulubione utwory. Dziś w roli głównej Mr.Root. Zobacz ostatni odcinek cyklu : Gwiazdy słuchają #9

Mr.Root.jpg

Mr. Root (Robert Korzeniewski) to polski DJ i  producent, mający na swoim koncie wiele znakomitych sukcesów i kolaboracji. Jego utwory ukazywały się w wielu wytwórniach na całym świecie m.in w Szwajcarii, w Meksyku czy Francji. Współpracuje z wieloma polskimi artystami – wśród nich można wymienić Justynę Steczkowską, Nicka Sincklera czy Monikę Jarosińską. Czego słucha prywatnie?

collage1.jpg

PREZENTUJE : MR.ROOT

Muzyki, nazwijmy to rekreacyjnie, słucham najczęściej w samochodzie. Moja samochodowa playlista jest bardzo zróżnicowana. Od muzyki, którą się zajmuje, czyli klubowy house, przez muzykę alternatywną, po klasyczny amerykański soul i disco z lat 70’tych.

Przez długi okres czasu „katowałem” album amerykańskiej grupy Capital Cities pt. „In A Tidal of Mistery”. Świetna płyta łącząca brzmienia z lat 80’tych z nowym i świeżym podejściem.

Zrobiłem sobie playlistę z klasycznym amerykańskim soul. W niej skład wchodzą takie gwiazdy jak Teddy Pendagrass, Jocelyn Brown, Anita Baker, Debra Laws. Jednak moim ulubionym wykonawcą z tamtego okresu jest Luther Vandross. Jego piosenek mam najwięcej.

Z troszeczkę nowszych brzmień lubię słuchać brytyjskiego duetu producentów klubowych The Freemasons. Nie tylko dlatego że Russell i James są moimi znajomymi, ale dlatego że zawsze ich produkcje były dla mnie wzorem i bardzo mi się podobały. Często wracam do ich starszych produkcji.

Jestem też fanem klasycznego disco z lat 70’tych. Jednak nie tego komercyjnego jak Boney M czy Bee Gees, ale tego prawdziwego, jaki rozbrzmiewał w legendarnych amerykańskich klubach w tamtych latach jak Studio 54 czy Paradise Garage. Obecnie nowe odświeżone wersje tych utworów prezentuje przede wszystkim dwóch świetnych DJ’i i producentów: Dimitri From Paris oraz Joey Negro. Słucham też dużo disco w wersjach oryginalnych.

Jako DJ oraz producent zawężam się raczej do muzyki dla mnie użytkowej, czyli to co gram w klubach, lub to w jakim stylu aktualnie produkuje dla kogoś lub dla siebie stricte na rynek DJ’ski. Ostatnim klubowym numerem, który mi się spodobał był Camelphat & Elderbrook „Cola”

Jeden komentarz Dodaj własny

Dodaj komentarz