Nowy utwór od Dominika Dudka!

dnia

Nowy utwór od Dominika Dudka!

Dominik Dudek to wokalista, który dał się poznać w programie The Voice of Poland, który wygrał w drużynie Tomsona i Barona. Na swoim koncie ma już EP-kę oraz kilka radiowych hitów.

Artysta właśnie zaprezentował letnią propozycję zatytułowaną Od Kiedy jesteś.

„Piosenka ‚Od kiedy jesteś’ została napisana dla mojej dziewczyny, Oli, której postanowiłem się oświadczyć po 4 latach związku i ten utwór jest dla niej prezentem. Jestem przekonany, że od kiedy ma się przy sobie odpowiednią osobę, przyjaciela, partnera, to czas nie ma znaczenia i wszystko zawsze jakoś się ułoży. Ja miałem to szczęście, ze taką osobę spotkałem na swojej drodze i mam nadzieję, że wszystkie osoby które posłuchają ‚Od kiedy jesteś’ uświadomią sobie ile wspaniałych ludzi jest wokół nich.” – mówi o swoim nowym utworze Dominik Dudek

Jeden komentarz Dodaj własny

  1. Ania pisze:

    Muszę posłuchać, nie znam.

    Polubienie

Dodaj komentarz