Nowy utwór: Paweł Domagała – Tchórz

dnia

Nowy utwór od Pawła Domagały!

Aktor i wokalista Paweł Domagała powraca z nowym utworem. W sieci pojawiła się jego piosenka zatytułowana Tchórz.

Dla mnie „Tchórz” jest utworem o strachu, który nie pozwala podjąć ryzyka porażki czy ośmieszenia. Jest też o odwadze, której zabrakło w decydującym momencie. Piosenka jest również podsumowaniem moich przemyśleń. Uważam, że jedną z większych niegodziwości, jakie jesteśmy w stanie zrobić, to pysznić się tym, że nie ulegliśmy pokusie, na którą nawet nie zostataliśmy wystawieni. Wyśmiewamy czyjąś porażkę, gdy sami nie mieliśmy odwagi nawet stanąć do walki. – mówi Paweł Domagała

Piosenka zapowiada najnowszy album Domagały, który swoją premierę będzie miał wiosną przyszłego roku.

Jeden komentarz Dodaj własny

  1. Ania pisze:

    Z Pawłem mam problem. Lubię Go słuchać w domu ale koncerty (a byłam na kilku) to nie moja bajka. Jestem koncertowy łudź ale po koncercie Pawła czuję, że wolę Go w wydaniu „domowym”

    Polubienie

Dodaj komentarz