Come – JAIN (Wywiad)

image003Na pewno większość z was słyszała już jej singiel „Come”. Wszystko za sprawą reklamy jesiennej ramówki jednej z Polskich stacji telewizyjnych.

JAIN to młoda francuska wokalista, która staje się coraz bardziej popularna w Europie. Wydała EPkę a niebawem zobaczymy jej debiutancki album.

Jaką muzykę tworzy? Co myśli o Polsce?

Udało mi się z nią porozmawiać.

Damian: Cześć JAIN. Dziękuje Ci bardzo za rozmowę

JAIN: Witam. Serdecznie Pozdrawiam Całą Polskę:)

526x297-b8A

Damian: Polacy znają Cię głównie a raczej twoją piosenkę „Come” dzięki użyciu jej przez jedną ze stacji telewizyjnych. Jaką muzykę tworzysz?

JAIN : Myślę że tworzę muzykę popową. Często jednak staram się łączyć różne gatunki muzyczne w moich piosenkach. Moim częstym połączeniem jest dodawanie do POPu trochę folku, hip-hopu i electro.

Damian: Jakich artystów najczęściej słuchasz? Na kim się wzorujesz?

JAIN: Moja największa muzyczną inspiracją jest Otis Redding, Miriam Makeba i MIA. Tworzą oni muzykę z trzech bardzo różnych styli muzycznych. Kiedy piszę swoję piosenki staram się mieszać i trochę wzorować się na tym co oni tworzą. 

jain_come

Damian: Śpiewanie i tworzenie muzyki to całe twoje życie. Masz jakieś pasje poza muzyką?

JAIN: Kocham rysować. Przed tworzeniem muzyki byłam w Szkole Artystycznej w Paryżu. Jednak nadszedł czas, kiedy musiałam wybierać co jest dla  mnie ważniejsze –  muzyka czy malowanie? I padło na to pierwsze.

jain-chanteuse-titre-come-ep-hope-660x373

Damian: Co myślisz o państwie oddalonym trochę od Francji – mowa tu oczywiście o Polsce. Czy zdarzyło Ci się słuchać polskich artystów?

JAIN: Chciałabym kiedyś pracować z Polskimi artystami. Słyszałam o wielu wspaniałych polskich festiwalach i może kiedyś będzie mi dane na jakimś wystąpić.

Damian: Na koniec naszej rozmowy – Czego Ci mogę życzyć na przyszłość?

JAIN: Chciałabym tworzyć jak najwięcej muzyki i podróżować z nią po całym świecie.

Damian : JAIN Bardzo Ci dziękuje za wywiad. I Życzę Powodzenia w rozwijaniu kariery na Cały Świat.

1196px-Facebook_like_thumb

Już niebawem niespodzianki związane z JAIN.

Śledźcie mojego facebooka : facebook.com/MoskalDamianBlog